Tweede miskraam - overmorgen vakantie. Help!

Kan je niet een verloskundige of gynaecoloog bellen om te vragen wat je nu het beste kan doen.
Lijkt mij wel lastig zeg nu net zo voor de vakantie.
Ik kon met mijn miskraam wel de volgende dag al terecht voor een curettage.

Ik stond op het punt om te bellen! Vanmiddag kwam het vanzelf op gang geukkig, het vruchtzakje kwam er heel herkenbaar uit. Beetje plastisch om zo te typen, maar het was echt een helder ballonnetje met een ieniemienie garnaaltje erin. Echt heel klein. Nog steeds rot allemaal maar ben zo blij dat ik het kwijt ben! Nu kunnen we rustiger op vakantie. 

[quote quote=10567441]Ik stond op het punt om te bellen! Vanmiddag kwam het vanzelf op gang geukkig, het vruchtzakje kwam er heel herkenbaar uit. Beetje plastisch om zo te typen, maar het was echt een helder ballonnetje met een ieniemienie garnaaltje erin. Echt heel klein. Nog steeds rot allemaal maar ben zo blij dat ik het kwijt ben! Nu kunnen we rustiger op vakantie. [/quote]Hey, heel herkenbaar. toch iets wat gebeurt waar je tegenop ziet maar het wachten erop is ook niet fijn. Fijn dat het nu is en niet tijdens je vakantie. Nogmaals sterkte en hopelijk heb je evengoed een fijne vakantie

Gelukkig nog voor de vakantie het is altijd erg om zoiets mee te maken.
Ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van de vakantie en heel veel sterkte.

Dankjulliewel, wat lief. Het ging twee dagen slecht met mij (emotioneel, schuldgevoel). Sinds vanavond in Italië en het is echt de beste afleiding, genieten hier!

Terug
Bovenaan