Tweede ook zo snel?

A

Anoniem

Guest
De bevalling van mijn zoontje ging ontzettend snel. Kan ik er van uit gaan dat het bij een eventuele volgende bevalling nog sneller gaat? Of hoeft dat niet.
Niet dat ik er al mee bezig ben maar het is mij  de vorige keer zo overvallen.

nou, de aanloop naar de bevalling zelf was nu iets korter, bij de oudste ben ik op woensdagmiddag begonnen met weeen en ze is op zaterdagochtend geboren en met Naomi op dinsdagavond begonnen en die is op donderdagmiddag geboren...
Wel korter dus, maar nog steeds lang, dus misschien ben ik niet zo'n goed voorbeeld

Ik heb bij Naomi wel heel wat korter geperst, nog geen 20 min terwijl het bij Ilse ruim een uur was

Maar ik vond het echt twee heel verschillende bevallingen dus ik denk dat het niet echt iets zegt

groetjes Yvonne

hoi,

ik ben moeder van drie kinderen en de eerste duurde 13 uur geloof ik de tweede 32 uur en dit waren redelijk kleine baby,s van 2900 en 2910 maar bij de derde van afgelopen mei deze woog bij de bevalling,
3330 wat voor mij doen groot is binnen 4 uur van het begin tot eind maar ik moet er wel bij zeggen het waren drie ingeleide bevalingen dus allemaal met pomp maar zo zie je maar soms gaat de grootste baby met een record  schuiven wat snelheid betreft dan haha, ohja alleen bij de eerste hechtingen gehad en bij de volgende twee niet wel wat scheurinkjes maar deze waren het de moeite van het hechten niet waard.

groetjes bianca

Over het algemeen gaan een volgende bevalling sneller dan de eerste. Hoeft dus niet perse, mijn vriendin had een snelle eerste bevalling en de tweede keer duurde het langer.
Bij mij, eerste keer 25 uur, tweede keer 3 uur, derde keer 6 uur.

Judith

Bij mij ging dit zeker wel op, maar ik ben een hele snelle met bevallen denk ik.
De eerste ( dat is dus al 9 jaar geleden) was er binnen 3 uur en de tweede was er binnen 2 uur.
Eerste keer 20 min geperst, tweede 13 min geperst.
Bij allebei de keren had ik hechtingen.

groetjes irene

De eerste duurde bijna drie dagen, uiteindelijk ziekenhuisbevalling geworden.
De tweede werd in drie minuten gelanceerd thuis op het toilet !!!
Twee totaal verschillende bevallingen dus!
groetjes,
Ruth

mijn eerste was er vanuit het niets met 42 min!!!
en de 2e was daarom gepland bevallen, vliezen gebroken,
en hij was er al met 32 min!!

dus ja in mijn geval was de 2e eerder, wat ook meestal zo is zei mn vk,
maar.....soms is het wel anders

Hoi

MIjn tweede was ook sneller als de eerste. De eerste 5 uur over gedaan en half uur geperst. De tweede kleine drie uur en 5 minuten geperst.In het ziekenhuis zeiden ze tegen mij ga je eventeuel voor een 3e gelijk bellen als je ook maar iets voelt want als bij jouw je vliezen breken is de kleine er ook gelijk. Het heeft voor mij de keuze makelijker gemaakt om nu te zeggen ik stop want ik moet in het ziekenhuis bevallen en ik woon er minimaal een half uur rijden vandaan. We hadden zelf al zoiets van nu is het genoeg. We hebben twee gezonde knullen

Groetjes Lucretia
Mama van quinten 4 jaar en fabian een half jaar.

Terug
Bovenaan