Tweede ook zo snel?

hallo,

mijn 2 beallingen waren ook zeer verschillend.mijn dochtertje van 17maanden had ik er in totaal 8uur over gedaan.[2 uur geperst op die kleine,en ruim 9,5 pond!!]mijn zoontje van 6maanden heb ik in 6uur tijd gebaard!!en heb ik maar 3 persweeen gehad.ook trouwens weer 9,5pond.verder gelukkig maar een paar hechtingen.gelukkig.
groetjes jeannet

ik hadt bij mijn eerste (meisje) 7 pond 1 dag voor uitgerekende datum
vliezen braken om 3 00 uur   en me weeen begonne uurtje of 6 en om 1 uur was ze er (waarbij wel 2uur persen zat wat niet wou lukken en vacuum en weenopwekkers en een heleboel hechtingen
en   bij de 2de(jongen 7,5 pond 2 weken eerder)  braken me vliezen om 7 00 s morgens en s avonds 7 uur ween en half 11 was ie er
dus ja die ging veel sneller
gr marijke

Hoi,
De eerste twee bevallingen duurden vanaf de eerste wee, tot aan de geboorte beide 12 uur.
De derde bevalling duurde vanaf de gebroken vliezen, 6,5 uur, maar heb nog geen drie uur weeen gehad.
En het persen was bij de eerst anderhalf uur, de tweede 25 min, en de derde 10 min.
Dus een mooie afsluiter!
We zijn nu klaar met twee meiden, nu 8 jaar, en 11 weken, en een zoon van bijna 5.
Groetjes R

Tja en dan de het daadwerkelijk bevallen. Bij een tweede hoor je niet haast een uur te hoeven persen, maar als je dan bij de derde natuurlijke bevalling ook weer bijna een uur erover moet doen, dan verbaas je iedereen.

Miep

Terug
Bovenaan