Tweede prik.....??

Ja, daar gaan we weer..
De tweede prik zit er volgende week aan te komen voor de meeste hier..
Nu lees ik op de Grieppandemie site dat er na de tweede prik nog meer kinderen koorts kregen./.reageren.
Dus ja, Lieve is na die eerste al zo ziek geweest...
En er staat een mooi verhaal waarom je dan toch wel twee prikken nodig hebt...Maar daar denk ik ook het mijne van.
Hoe kijken jullie er tegenaan?

Gr Rina

wij moeten maandag voor de 2e prik. Op de 1e prik heeft Daniëlle helemaal niet gereageerd dus ik ben benieuwd of ze wel last zal krijgen van de 2e. We gaan hem dus wel halen. Maar kan me voorstellen dat je nu weer twijfelt als je kleine al zo ziek was van de 1e. je wilt gewoon niet dat ze ziek zijn.

Groetjes van Sonja

Kyan was er niet superziek van maar wel heel klam en niet zichzelf een paar dagen. Ook het hoesten is nu nog steeds niet over, dat had hij voor de prik ook al maar dat verergerde daarna enorm!
De prik zelf heeft hem wel erg zeer gedaan! Hij was echt aan het huilen van de pijn.
Daarbij komt dat ik mij enorm genaaid voelde toen na de laatste landelijke entingdag INEENS de MG op zijn retour bleek te zijn terwijl ze de piek pas 4 weken later verwachtten...túúrlijk!
Ook over die inhaalronde die er eerst niet zou zijn en niets was mogelijk. En nu spontaan kan het wel.
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het toch allemaal een centjes kwestie is.....
Aan de ander kant stapt Kyan vanaf januari wel over naar het KDV ipv alleen maar naar de gastouder (met dank aan Sharon Dijksma van ons kabinet B****) dus wel meer kindjes om hem heen....
Alhoewel ik nu nog meer neig naar niet als bij de vorige ronde!

Groetjes Sas

Jesse heeft bijna nergens last van gehad, alleen een pijnlijk armpje.
Ik zou wel weer gaan, maar ik ga eerst weer ff google hoe nodig het is. DE mex griep is tenslotte al retour.
Maar ik zou Jesse niet weer inenten als hij er zo ziek van is geweest.

Gr Linda

Ryan heeft gister de 2de prik bij de HA gehad.
hij heeft er verder geen last van gehad , bij de eerste gelukkig ook niet.

wel ging het prikken helemaal mis
normaal prikken ze hem altijd in zijn arm maar deze assistent wilde perse in het beentje want dat vond ze makkelijker
Ryan was het er niet mee eens en werd zo boos van de pijn dat hij zich draaide en de spuit er zo uittrok, ze kreeg een rood hoofd en schrok zich kapot net als mama maar helaas de prik moest dus opnieuw

groetjes moekje

Hoihoi,

Levi krijgt echt de tweede prik niet. Ik had 2 uur na de eerste prik al zo'n spijt. En zeker als je dan hoort dat na de hele inentingsprocedure de piek al aan het afnemen is terwijldie in dec/jan zou komen.

De huisarts kon ook niet zeggen of Levi weer zo zou kunnen reageren omdat onzekids natuurlijk de proefkonijnen zijn voor deze vaccinatie.

Bij de site van de bijwerkingen (lareb) mailde ze of ze over een paar weken weer met een vragenlijst mochten komen (na de 2e ronde natuurlijk).

Levi is trouwens nog niet opgeknapt.Kon hem afgelopen vrijdag weer ophalen bij het KDV met koorts en overgeven. Hij heeft vanavond voor het eerst weer gegeten na de prik van bijna 2 weken geleden.

Dus hier echt geen tweede.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan