Tweede prik.....??

Ik ga wel. Rik heeft zo goed als geen last gehad. Kan me voorstelln als je kids zo ziek zijn geweest dat ik ook zou twijfelen of niet zou gaan.
We zien wel volgende week/

Liefs Saskia

Ik hoorde dat de tweede inenting ook niet nodig is. In het amphiaziekenhuis in Breda laten ze het personeel niet voor de tweede maal enten, vanwege alle bijwerkingen. Was gisteren op Brabant nieuws, dus lijkt me inderdaad gewoon een centenkwestie.

Ben echt blij dat we Benthe niet hebben laten enten.

Groetjes en succes met jullie keuzes

Het personeel in breda krijgt de tweede prik niet omdat ze niet tot een risicogroep behoren. Als personeel wordt je geacht je te laten inenten zodat je de griep niet aan de patienten kan doorgeven. En daarom zeggen ze daar dat een tweede prik niet zoveel toevoegt.
Na de eerste ben je voor 40% beschermd en na de tweede geloof ik 60-70%.
Het personeel in mijn ziekenhuis (zoetermeer) krijgt wel gewoon de tweede prik.

Ik ga zelf wel voor de tweede omdat ik er geen last van heb gehad (behalve een pijnlijke arm) maar levi heeft zoveel last van die eerste gehad dat doe ik hemniet nog een keer aan. Als hij geen last had gehad zou ik hem wel de tweede laten geven dat maakt dan na die eerste prikookniet meer uit denk ik.

groetjes chimene

Hoi,
Ik hoorde dan ook wel weer, dat ondanks dat de griep over de piek heen is..de kans op besmetting dus kleiner is geworden, maar dat als je het krijgt het niet minder erg is..
Dus daarom toch wel nog nodig..zeggen ze.
Lees maar eens op de Grieppandemie site..daar staat er meer over..
Maar ook ik zie op mijn werk nog steeds een golf van veel kids met koorts, op en af..Is nu dus al twee weken zo..
Lieve is overigens nu wel weer opgeknapt.
Maar zelfs mijn man heeft nu zoiets van,laat maar die tweede prik..dus is wel duidelijk hier.
Gr Rina

Hier laten we wel de tweede prik zetten. Nu heb ik ook makkelijk praten, want Eline is er echt helemaal niet ziek van geweest. Ze deden het wel in haar beentje, maar toen de pleister er van af was diezelfde avond, had ze ook niet meer auw been.

Terug
Bovenaan