Tweede ronde clomid

Hi! Nog meer mensen die nu voor de 2e ronde clomid gaan? Vind het fijn om af en toe met meiden iets te delen die hetzelfde traject meemaken. Ik ben vandaag na een mooie cyclus van 27 dagen ongesteld geworden, dus ik start dinsdag weer met clomid...
 
Hi, hier net de eerst ronde menopur achter de rug.
Nu afwachten of het gelukt is, sinds vanmorgen opgezetten borsten en dlinke rug pijn dun benieuwe.
Succes met de clomid.
 
 
Hoi
Fijn dat je de 1e ronde een mooie cyclus hebt gehad. Hopelijk is het de volgende ronde raak! 
Ik ben bezig met de 3e ronde (vandaag laatste dag clomid). Na 2 pogingen met 50 mg waarbij ik geen eisprong kreeg mag ik nu 100 mg proberen. Heel spannend!
 
Spannend voor jullie beide ook! 
Merk je meer bijwerkingen nu je een hogere dosis hebt gekregen? Wanneer mag je voor de eerste follikelmeting? Hopelijk krijg je nu wel een mooie eispromg! 
Ik heb net de assistent aan de telefoon gehad, krijg nu voor de komende 5 maanden clomid mee.. mag morgen weer starten. En hoef voorlopig niet meer terug. Moet bellen als ik een cyclus langer als 35 dagen heb of als ik een positieve test heb.. Ergens maakt me dat onzeker,heel gek! Ik vond het niet fijn om zo vaak naar het ziekenhuis te gaan, maar ik vind het ook niet zo fijn nu ze niet gaan kijken of er een follikel groeit.. Misschien toch maar weer wat ovulatietesten halen? Maar die werkten bij mij voorheen niet helemaal goed. Soms bleven de testen wel 8 dagen positief.. Heel vaag.. Iemand hier ervaring mee?
 
Hoi dames! 
Ik heb deze ronde voor de 5de x clomid 50 mg geslikt. Nu 2 weken op wachtbankje want heb zoals ik gevoeld heb afgelopen week sprong gehad. 
Mijn 1ste 2 rondes waren heel netjes maar vanaf ronde 3 weer langere cyclus. Mocht het ook deze ronde niet lukken en is mijn cyclus langer dan 35 dagen moet ik denk ik naar 100 mg.
Hoop uiteraard dat het ons gegeven mag zijn deze keer.
In ieder geval jullie ook succes!
 
Ik merk dat ik met 100mg iets meer last heb van opvliegers. Vooral s'nachts, ik word er ook wakker van dus ik slaap daardoor minder goed. Verder heb ik op de dagen dat ik clomid slik ook echt last van stemmingswisselingen, maar dat had ik bij 50mg ook al.
Ik snap je onzekerheid daarover Renate. Ik heb ook helemaal geen follikelmetingen, dus daardoor geen flauw idee wat er gebeurd daar binnen.. Vaak naar het ziekenhuis is ook niet fijn/handig, maar lijkt me wel weer wat meer zekerheid geven. Ik moet nu steeds bloed laten prikken op dag 21 en 24 en daarna naar het ziekenhuis bellen voor de uitslag. Tot nu toe dus steeds een behoorlijke teleurstelling om na die weken afwachten te horen te krijgen dat het niks heeft gedaan.
Ik heb geen ervaring met ovulatietesten, ik heb heel 2017 nog geen ovulatie gehad dus ik test ook maar niet. Ik heb wel eens in een ander topic gelezen dat iemand die clomid gebruikte vals negatief testte, dus misschien dat de testen minder betrouwbaar zijn in combinatie met clomid gebruik?
Spannend Stefanie! Hopelijk is het raak deze ronde!
 
Hi allemaal,

Ik zit in de 2e ronde met clomid 50.Heb as weekend mijn nod. Maar mijn gevoel zegt mij dat ik deze maand geen eisprong heb gehad. Mijn eerste ronde had ik een perfecte cyclus van 27 dagen. Nu heb ik daarom voor een aantal maanden clomid mee gekregen en hoef ik niet meer op controle.. Super fijn! Dacht ik. Tot nu.. Omdat ik sterk het gevoel heb dat het deze maand niet heeft gewerkt. Alles voelt anders als de vorige keer en alle vorige keren dat ik wel een eisprong had. Nu is mijn vraag, moet ik de arts bellen? Of afwachten? En heeft iemand hier ervaring mee? Hopelijk kan iemand mij iets meer vertellen.

Renate
 
Terug
Bovenaan