Ik merk dat ik met 100mg iets meer last heb van opvliegers. Vooral s'nachts, ik word er ook wakker van dus ik slaap daardoor minder goed. Verder heb ik op de dagen dat ik clomid slik ook echt last van stemmingswisselingen, maar dat had ik bij 50mg ook al.
Ik snap je onzekerheid daarover Renate. Ik heb ook helemaal geen follikelmetingen, dus daardoor geen flauw idee wat er gebeurd daar binnen.. Vaak naar het ziekenhuis is ook niet fijn/handig, maar lijkt me wel weer wat meer zekerheid geven. Ik moet nu steeds bloed laten prikken op dag 21 en 24 en daarna naar het ziekenhuis bellen voor de uitslag. Tot nu toe dus steeds een behoorlijke teleurstelling om na die weken afwachten te horen te krijgen dat het niks heeft gedaan.
Ik heb geen ervaring met ovulatietesten, ik heb heel 2017 nog geen ovulatie gehad dus ik test ook maar niet. Ik heb wel eens in een ander topic gelezen dat iemand die clomid gebruikte vals negatief testte, dus misschien dat de testen minder betrouwbaar zijn in combinatie met clomid gebruik?
Spannend Stefanie! Hopelijk is het raak deze ronde!