Tweede ronde clomid

Hallo iedereen ik ben nieuw hier en wil namelijk ook eens mijn gedachten kwijt
Ik zit namelijk met een redelijk wat kiesten op mijn rechter eierstok waardoor ik een moeilijke cyclus heb tot maar drie tot 5 keer in 12maanden een eisprong,  mijn vriend en ik hebben namelijk besloten om voor een babytje te gaan waardoor ik dus mijn 1ste kuur clomid heb gedaan (met rezultaad ik een eisprong had die mooi te zien was) vrijdag begin ik de tweede kuur clomid nu heb ik wel een vraagje zijn er mensen die ook clomid hebben gebruikt na hoeveel kuren is jullie wens uitgekomen ?
Grtjs anoniem
 
Hi, ik heb morgen mijn nod en heb nu 6 maanden clomid gebruikt. Helaas tot nu toe nog geen succes.. Maar wie weet binnenkort! Is voor iedereen heel anders. Kennisje van mij was 2e x clomid zwanger.. En weer een andere kennis is niet zwanger geworden met behulp van clomid.. En heeft daarna nog een aantal jaren andere medicijnen gehad. Heel erg verschillend dus. Probeer je niet te veel te focussen op het traject van een ander. Het is al heel goed dat je met je 1e keer clomid een mooie eisprong hebt gehad! Veel succes en nu duimen! 
 
Terug
Bovenaan