Tweede test met ochtendurine...

A

Anoniem

Guest
...is gewoon spierwit!!! Ik kan er met de beste wil nog geen streep van maken! Donder dus hard van die grote roze wolk af!
Zou de test van gisteren niet goed geweest zijn denk ik dan meteen?
Nu donderdag maar weer een keer testen. Is die negatief, houd ik het voor gezien deze maand en als die positief is, nou ja, groot feest, haha!

Nee meiden, zelfs onder een andere hoek bekijken en in ander licht houden helpt niet...
Waarom moet zwanger worden zo zenuwslopend zijn??

Liefs Daisy

Oh jee, zie nu ineens (wel na 15 minuten) een heel licht streepje verschijnen. Dit is al na de 10 minuten waarbinnen je af mag lezen, dus ga er vanuit dat deze test gewoon wit is. Gisteren verscheen de streep wel binnen de 5 minuten trouwens...

Nou! Hier begrijp ik echt helemaal niets van!! Wat een gemeen spelletje is dit zeg...... Ik hoop zo voor je dat ie morgen wel duidelijk 2 sreepjes aan geeft! Gister was het echt te zien dus twijfel daar niet aan hoor meid, we hebben het allemaal gezien en tsja.....of die test niet goed was? Er verschijnt toch niet vanzelf een tweede streepje??

Vaag dat er dan na 15 minuten wel weer iets verschijnt. Misschien moet het hcg nog sterker worden..... Ik blijf voor je duimen Daisy! Inderdaad zenuwslopend dit!

Good luck! Liefs Lynn.

Dit is balen, weer tot morgen wachten. Heb je je arts ook gesproken, of wacht je tot de 29ste?

Neeeeee!!! Dat is niet eerlijk!
Hier trouwens ook een keer een witte test gehad die nadien (ongeveer een 2 uur) wel een streep bleek te hebben. Ik was toen dus wel zwanger. Ik hoop zo dat dit ook voor jou geldt.
Ik blijf er nog even in geloven hoor!
Succes met wachten!!!! X

Denk dan eerder dat deze test niet goed is. Op die van gisteren heb ik echt een streep gezien en bij mij was de eerste net zo licht. Wacht in ieder geval met de cb digitaal want die geeft met een lichte uitslag nog niet zwanger aan. Ben bang dat je er nog een testje tegenaan moet gooien.

Jeetje wat zenuwe slopend!Zou je toch helemaal kierewietskie van worden!!!Hopelijk was die test van vanochtend gewoon niet goed,...Koop gewoon die van kruidvat,en doe die 2 dagen voor je nod,....de dag van nod met de cleare blue,...dan heb je echt zekerheid!Succes ermee, denk aan je!xxxx

Neeeeee hoe kan dat nou! Wat is dat toch met die testen zeg, een streep is toch een streep?!

Maar er komt toch weer een streep na een tijdje...... Die van mij zijn en blijven altijd wit hoelang je ook wacht. Er is nog hoop meid!

Ik duim gewoon verder!

Wat is dit nu weer?
Je zou denken dat je inderdaad zwanger bent maar dat het nog heel pril is en dat het hcg er echt nog goed moet inkomen,vandaar dat het laat bij de test verschijnt. Maar dan kun je de test van gisteren niet verklaren....

Ik zou overmorgen nog eens testen in de ochtend, helaas weer wachten maar geef de hoop nog niet op meid!!!!!

Terug
Bovenaan