Tweede test met ochtendurine...

Nee Daisy, dat kan toch niet!!! Ik snap hier echt helemaal niks van! Wat is dit ontzettend gemeen! Die streep gister hebben we toch zeker allemaal gezien! Hoop echt dat je hcg nog sterker moet worden!
Sterkte meis

Dit meen je niet :/ zo raar..ik zou over een par dwagjes'n ook nog een x testen...

Nou zeg dat is raar!... Ik zou over twee dagen nog een proberen die eerste test word niet positief als er geen hcg is zou je zeggen... Ik blijf voor je duimen!
Als iemand het verdient dan ben jij het wel!

he hoe kan dat nou!!! maar wel vreemd dat er gister een streep was en vandaag ook weliswaar te laat maar toch...er is nog hoop! ik duim voor je xxxx

Jeetje wat gek?! Maar na 15 minuten een streep is een streep hoor...
Heb je wel een echte menstruatie gehad na je iui? Of wel n echte cyclus? Nou meid erg vreemd maar hopelijk pakt t goed uit!!

Jeetje dat is verwarrend!!! Ik hoop het echt ontzettend voor je en aangezien iedereen hier meegekeken heeft, weet je gelukkig zeker dat je het goed gezien hebt!

Op de test van vandaag zou ik persoonlijk niet te hard rekenen. Dat heb ik al 2x eerder gehad (een streep na 15 min) en in beike gevallen was ik niet zwanger.

Maar ik duim voor je dat het donderdag weer positief is! Het is je echt ontzettend gegund!

hoihoi, ben niet actief op dit forum maar lees wel altijd met je mee en wilde hier wel even op reageren.

mijn ervaring met zwangerschapstesten is ook, als je zwanger bent, verschijnt er direct een streep. tenminste, dat had ik wel bij m'n zoon. toen ik testte, was ik al bijna 2 weken overtijd dus dat was op zich wel logisch. nou heb ik vorig jaar een bbz gehad, en daarom moest ik mijn cyclus heel goed in de gaten houden. 1 dag overtijd? gelijk testen, zei m'n gyn. resultaat was een hele hoop negatieve testen omdat m'n cyclus een rommeltje was. tot vorig jaar september, toen was ik echt 1 dag overtijd. ik een test gedaan met ochtendurine (kruidvat 2 voor 5) en negatief. heb hem niet weg gegooid, maar ben nog even op bed gaan liggen. een uurtje later kwam ik eruit, en keek ik nog eens. 2 streepjes, een hele lichte weliswaar maar hij zat er. ik heb toen smiddags een digitale gedaan van cb, die zei zwanger 1-2 weken. nu ben ik 32 weken zwanger, dus het kan! ik zou zeggen, doe morgen of overmorgen een digitale, die zijn heel duidelijk en weet je direct waar je aan toe bent. ik wens je heeeeeeeel veel succes en ik zal heel hard voor je hopen dat het zo is. ik heb mee gelezen met je de afgelopen tijd en ik hoop het echt voor je en ik gun het je van harte!!!!

Hee Daisy, Ik lees nog steeds met je mee, en hoop zó dat deze test niet goed is geweest.. Er verschijnen niet zomaar 2 streepjes.... Ik ga heel hard voor je duimen dat er morgen wel weer 2 streepjes verschijnen!! Spannend!!!!

Terug
Bovenaan