tweede test negatief

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ontzettend bedankt voor jullie medeleven. Ik kon niet meer wachten tot morgen en heb vanmiddag de prodictortest gedaan.

en die was NEGATIEF

Ik zit hier met een grote brok in mijn keel te typen. Ik dacht echt dat het zo was, kan het nog steeds niet geloven. Ik dacht er zo zeker van te zijn.

De rode duivels zijn er nog niet, verder ook nergens last van dan een opgeblazen gevoel en vanochtend wat pijn in de onderrug.

Jeetje wat een domper. Sommigen van jullie kennen dat, ik ben gelukkig niet alleen. Fijn dat dit forum er is.

Dom dom, ik was al een hoop plannen aan het maken. Anders ben ik eigenlijk heel nuchter hoor.

Liefs talke

Lieve talke...

Als jij vanmorgen n streepje hebt gezien (en dan écht hebt gezien en niet te graag willen) dan moet t haast wel dat t zo is...Die verschijnt alleen als t hormoon in je zit en dat hormoon is er alleen als je zwanger bent...

Als t idd zo'n licht streepje was, alleen al bij ochtendurine, dan is t niet zo raar dat ie net niet te zien was. Kan goed zijn dat t nog niet zó veel hormoon is, dat t zo duidelijk aan te geven is.

Je kunt beter over n paar dg nog n keer testen.....En dan écht met ochtendurine!!

Succes en toitoitoi

Hoi Talke,
Wat ontzettend rot voor je.
Ik las even geleden je berichtje van een hele lichte streep...
Hoe kan dit dan zo gaan he?
Weet ook nooit ofdat geen streep nou meteen een ''verloren ronde'' betekend. Of gewoon een te vroege test?
Lag het niet aan de test, je hebt immers twee verschillende gedaan?
Ik voel me zelf nog steeds anders..en probeer te wachten tot vrijdagmorgen.
zit vandaag op dag 27 nl..van de 28 waar ik van uit ga..
Spannend, maar voor jou ; KOP OP....
Hopelijk komt het gauw goed..
Wat denk je zelf?
Groet R

Het waren inderdaad verschillende tests. vanochtend een test van de Etos en vanmiddag predictor.

Het was vanochtend echt een streepje licht weliswaar mijn man heeft het ook gezien.
Op de testen staat dat je het ook overdag kunt doen dus ik dacht waarom tot morgenochtend wachten.

Maar het kan inderdaad zo zijn dat het  beter is met ochtend urine. Ik heb nog 1 test over, van de predictor die morgen ochtend doen of vrijdag?

Ik weeet het echt niet meer. Ik ben nooit zo laat ongesteld. mijn langste cyclus is 25 dagen we tellen nu dacht 28

Wat is dat opgeblazen gevoel dan? shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit. Houd mij lichaam mij zo voor de gek???????????????????????????????????
Ik weet het echt niet meer (alweer niet)

dikke kus
talke

Hoi,
Ik zou zeggen vrijdag, je hebt al zolang gewacht, en niets meer te verliezen toch?
Was het een licht roze streepje, of donkerder wit streepje?
Dat kan ook nog geloof ik...
Groet R

Ik zou tot (zeker) vrijdag wachten!! En je kunt ze idd op de hele dag doen, maar als t hormoon nog weinig aanwezig is, dan wordt t er niet duidelijker op de test op..

Kop op!

Ik was net nog even aan het twijfelen, maar jullie hebben me overtuigd ik wacht tot vrijdag en doe het dan nogmaals met ochtendurine.

en R de eerste keer (etostest) was een dun blauw streepje zullen we zeggen half positief
en de predictor gaf aan dat ik de test goed had uitgevoerd maar het middelste vakje was wit.

Weer wachten
Zolang er geen duivels zijn is er hoop, hou ik mezelf maar even voor

bedankt meiden, het gaat alweer wat beter dan daarnet.

liefs   talke

Ik was net nog even aan het twijfelen, maar jullie hebben me overtuigd ik wacht tot vrijdag en doe het dan nogmaals met ochtendurine.

en R de eerste keer (etostest) was een dun blauw streepje zullen we zeggen half positief
en de predictor gaf aan dat ik de test goed had uitgevoerd maar het middelste vakje was wit.

Weer wachten
Zolang er geen duivels zijn is er hoop, hou ik mezelf maar even voor

bedankt meiden, het gaat alweer wat beter dan daarnet.

liefs   talke

Terug
Bovenaan