tweede test negatief

toch blijf ik erbij een streep=een streep. ik denk net als de andere dat je smiddags te weinig hormoon in je urine hebt gehad. morgenvroeg zou je het ook weer kunnen doen. wat je zelf wil. als je echt zwanger bent loopt het niet weg he hahahaha.

wel ontzettend spannend voor je hoor!Ik denk dat je wel zwanger bent anders krijg je echt NOOIT een streepje hoe licht dan ook. tis echt zo. dus....ik heb gewoon 5 uur mijn plas opgehouden smiddags en toen begin avond getest omdat je dan wel genoeg hormoon verzamelt hebt. klopte dus ook positief getest.

veel succes met wat je ook beslist en we zien het wel gauw!!! maar ik blijf bij mijn felicitatie hoor! :)

liefs sweety

Hee Talke,
Wat rot zeg dat je test "raar" doet en eigenlijk nog niet weet waar je precies aan toen bent. Het is inderdaad een streep is een streep, maar ga nou niet weer te vroeg testen.
Eigenlijk kun je beter volgende week weer een test doen en niet om de dag. Het is niet leuk de onzekerheid en ik weet precies hoe dat voelt. Maar veel teleurstellingen is helemaal niet leuk. Je kunt het nu ook nog zo zien als; de rode duivels zijn er nog niet en je hebt hoop!!!
Echt doe niet teveel testen is ook zonde van het geld, maar je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt.
Groetjes en veel succes!!!

Hee Talke-meisje,

Ik leef met je mee!

Die ellendige onzekerheid ook, waarom zijn wij niet in staat om gewoon alles van ons af te zetten en lekker te relaxen tot het moment daar is?

Maar ik ben er ook van overtuigd dat je vanmiddag gewoon te weinig HCG had en dat ie daarom negatief was. Waarom was die streep er vanochtend dan wel? Nou, gewoon... omdat je zwanger bent!! Daarom!

Wacht nog hééél eventjes af en dan zul je zien dat het wachten het allemaal dubbel en dwars waard was.

Veel liefs en een dikke knuf,

Tammy

Hoi Talke,

De predictor staat erom bekend dat ie pas heel laat reageert. Met laat bedoel ik echt pas na een week overtijd of zo.

Ik zou dus nogmaals testen maar dan met een andere test. Clearblue reageert heel vroeg en de Kruidvat test ook.

Succes meis, een streep is een streep. Dat kan alleen met HCG verschijnen!

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan