Tweede zwangerschap zwaarder?

<p>Hoi!</p><p>Was even benieuwd naar jullie ervaringen over je tweede zwangerschap. Ik ben nu 24 weken zwanger en heb een zoontje van nu 19 maanden. Ik merk dat ik snel last heb van pijnlijke buiken onderin en vermoeidheid. Alsof ik al in het derde trimester zit ?</p><p>Hoe ervaren jullie dat?</p>

Herkenbaar, vond de eerste geestelijk zwaar (hormonaal en hatelijk). Maar lichamelijk topfit, 2e precies andersom. Allemaal kwaaltjes al vanaf 20 wk die ik de vorige keer pas op het end had. ??

Hetzelfde! Mijn zoontje is nu 13,5 maand en ben nu 27 weken zwanger. Het is nog wel goed te doen maar heb na een drukke dag wel vaker harde buiken en kan gerust van half 10 tot half 8 de volgende ochtend slapen. Dit terwijl ik met de eerste zwangerschap geen oog dicht deed ?

Hoi,
Ik denk dat het heel normaal is dat een tweede zwangerschap, met het rondlopen van een dreumes, anders is dan wanneer dit niet zo is.
Ik ben zelf nu 36 weken zwanger en heb een dreumes van 21 maanden rond lopen die met vlagen slechter slaapt, niet alleen wil spelen, veel getild wil worden. vooral het tillen wordt echt lastiger nu, dat gaat gewoon niet zo vaak als hij zou willen.
Ik denk alleen dat je er niet zoveel aan kunt doen. Wel veel herkenning vanuit deze kant.
Succes

Terug
Bovenaan