Dit is mijn tweede zwangerschap, maar ik merk dat ik veel onzekerder ben dan bij de eerste. Bij de eerste merkte ik direct dat ik zwanger was. Meer afscheiding, steken in mijn lies tijdens de innesteling en pijnlijke borsten. Ik was er nu ook van overtuigd dat ik niet zwanger was. Had vijf dagen voor mijn ongesteld een test gedaan en die was ook negatief. Echter bleef mijn ongesteldheid uit, dus toch nog een test. Een heel heel heel licht kruisje, dus nog een test van een ander merk en weer een heel licht kruisje. Ondertussen zijn we zes testen verder en is het streepje donker geworden, maar toch blijf ik zo onzeker. Ik voel me zo anders dan bij de eerste. Ik kan het maar moeilijk loslaten. Mijn man wordt soms een beetje gek van me. Hoeveel testen moet jij positief zien om te geloven dat je zwanger bent vroeg hij een keer? En hij heeft gelijk. Ik probeer het nu los te laten en rustig af te wachten tot de termijnecho, want ik kom niet in aanmerking voor een vitaliteitsecho....Pas als ik een baby met alles erop en eraan heb gezien met een kloppend hartje ga ik het denk ik geloven. Zijn er meer moeders die een tweede krijgen die onzekerder zijn deze keer?