Tweede zwangerschap

Ik was recent ook zwanger van een tweede kindje (wel de 5e zwangerschap, onze eerste was zwangerschap 4) en merkte ook minder symptomen. Eerst ook een goede echo gehad (ivm eerdere bbz kwam ik daar wel voor in aanmerking). Maar dat geeft helaas ook geen garanties, want daarna bleek het bij de termijnecho toch gestopt te zijn met groeien en inmiddels heb ik dus nog een miskraam gehad. Bij mij was minder symptomen dus mogelijk wel een teken dat het niet goed zat, al was de groei dus tot die eerste echo wel gewoon normaal (voor zover dat dan al te beoordelen is) en dus nog niet echt een reden om toen ook al minder symptomen te ervaren.

Wat fijn om wat herkenning te lezen.
Ik voel mij ook zo anders deze zwangerschap. Zit nu op ruim 6 weken en tijdens mijn vorige zwangerschap had ik echt super zere borsten. Nu totaal niet. De ene dag voel ik mij alsof ik helemaal niet zwanger ben. En de andere dag ben ik wel weer heel moe. Af en toe last van mijn onderrug, maar verder helemaal niks.

Merk dat ik er ook echt best wel onzeker van ben.
En nu moet ik nog 2 weken wachten op de vitaliteitsecho.......

Hay,
Hier hetzelfde. Door mijn miskraam voor deze zwangerschap had ik wel recht op de vitaliteitsecho. Echter heb ik die bij mijn dochter toen kunnen kopen. Ik geloof dat hij rond de 38 euro kostte, maar hij gaf voor 3 miljoen aan opluchting.
Succes, ik hoop dat de termijn echo je snel van de onzekerheid afhelpt.
Ik heb volgende week de 20 weken echo, en de onzekerheid begint nu weer opnieuw ?.

Terug
Bovenaan