Tweede zware bloeding en toch alles goed

Wat erg? Sinds wanneer klopt het hartje al niet meer? Raar dat je dan toch nog niets van bloed heb gezien en alle symptomen nog hebt. Of klopt het hartje pas een paar dagen niet?

Heel veel sterkte!

Liefs,

Dank je wel. Ikvind het ook zo raar maar je hebt natuurlijk nog veel hcg in je lichaam en het hartje klopte pas een paar dagen niet, nu inmiddels denk ik wel al een dikke week. Ik ga morgen pillen halen om het op te wekken.
Liefs

Ohh Saskia wat naar!!!
Ik heb het ook net gehad en bij mij heeft het vruchtje nog 3 weken in mijn buik gezeten, voor het er dit weekend, ook met medicijnen en behulp van de gyn, uit is gekomen.
Ik was 16 augustus uitgerekend en zou ook lid worden van dit forum als alles goed was blijven gaan.
Heel veel sterkte!!

Iedere moeder to be die blij en zwanger is, wens ik een super (niet spannende) zwangerschap en een prachtige baby(bies) toe!!

hey meiden,

wat naar. Sterkte met die pillen! heb ze zelf ook moeten slikken, omdat de gyn zei dat ik 100% zeker weten een miskraam had gehad... Ik weet dus hoe rot en zwaar het is als het niet zo gaat als je had verwacht...

Voor de meiden die toch, ondanks bloedingen, positief bericht hebben: fijn he! Ik heb dus ook die pillen moeten slikken, en het leek wel alsof ik 5 jaar niet ongesteld was geweest, zoveel (vers) bloed verloor ik. Maar ondanks alles is mijn kindje (de gyn had een fout gemaakt, en hij leefde gewoon) gewoon blijven zitten. Zo zie je maar, als het goed zit, dan zit het goed... Het gaat alleen mis als het echt niet goed zit.

(misschien een hele kleine troost...)

Liefs,

en dikke knuffel voor saskia en 5936236,

T

Hoi USAMom,

Ik was even aan het rondneuzen ik zit in het september forum en ik ben gisteren naar de vk geweest omdat ik 1,5 week geleden een bloeding had en gisteren weer bruin bloed verloor ik was zo bang,het is al 2 keer eerder mos gegaan.
Gelukkig was de vk behulpzaam en toen we gingen kijken bleken er ok 2 vruchtzakjes zichtbaar,maar in 1 ervan een kindje met kloppend hartje,nu moet ik vanmiddag naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of het klopt en of het kindje met hartaktie goed op schema ligt,volgens de vk wel maar ze kon moeilijk meten beeld was nduidelijk.

Ik wil je een hele fijne zwangerschap wensen en duim voor je dat alles goed blijft aan.
Liefs Rian-Sanne van het september forum.

Terug
Bovenaan