Tweedehands kinderwagen

Ik zou niet doen ten zei van bekende is want je weet niet als het nog veilig is of iets ik had een box gekocht 2 de hands met inelkaar zetten was dat ding helemaal kapot niet veilig 
Vanaf dat moment niets 2 de hands gekocht is je kind ten zei van  bekende is 

Wij hebben onze kinderwagen zelden gebruikt, hebben zelf een ergonomische drager en daardoor alleen bij hele dagen weg de wagen. Als die ooit weg gaat zijn daar 3 kids in geweest, maar nog zo goed als nieuw. 
Zou zelf nooit meer het geld van nieuw eraan uitgeven, zoals bij heel veel spullen. Het meeste gebruik je zelden of maar even. 
Als je meerdere kids wil, en dat geluk krijgt, zou ik wellicht wel voor nieuw gaan. 

Wij hebben zowel kinderwagen als kamertje tweedehands gekocht via marktplaats. Geen problemen mee gehad. Gewoon goed kijken wat je koopt, kinderwagen zelf proberen bij de verkoper. Ook ff zelf in en uitklappen, daarnaast kun je van de meeste kinderwagens alles uitwassen tegenwoordig.

Ik zou het zeker doen. Ik heb bijna de hele babyuitzet van marktplaats. Als je goed zoekt, kan je heel veel goede spullen kopen die amper zijn gebruikt. Dan is het bijna zonde om alles nieuw te kopen.

Waarom niet?ik zou het gewoon doen, je moet natuurlijk niet klakkeloos kijken maar gewoon een goede merk desnoods met een instructieboekje erbij. 
Ik heb mijn wagen net weg gedaan anders kon je het zo over nemen. En zelf natuurlijk ook testen het beste vind ik zelf als je alle hoezen weg kunt halen en zelf kunt wassen!
Goodluck !

Zou zeker wel een tweedehands doen hoor als je dat overweegt. Nieuwe zijn enorm duur en vaak gebruiken mensen ze toch vrij weinig. Wij hebben hem gekregen van mijn ouders (echt een bizar cadeau vond ik, maar zij stonden erop omdat zij dat destijds ook kregen van 1 van mijn opa en oma), anders hadden we er ook eentje van marktplaats gehaald (was al aan het kijken). 
De kinderwagen gaan wij ook ooit verkopen als we hem niet meer nodig hebben. Gebruiken hem weinig en als we hem dus verkopen zal ie nog in prima staat zijn.
Zou wel gewoon even uitproberen, inklappen en uitklappen, het verstellen van de stoel etc. En een model uitzoeken dat je wel zou willen of een merk en daar gericht op zoeken.

Terug
Bovenaan