Tweedehands kinderwagen

Hier ook tweede hands en geen moment spijt van gehad mijn twee kindjes hebben er prima mee rondgereden.

DOEN!! 
Ik heb m 3 jaar terug nieuw gekocht (een Joolz). Ondertussen gebruik ik m voor mijn tweede kindje en in de toekomst hopelijk ook nog voor een derde.. dus hij wordt veel gebruikt. Maar na 1 jaar zag hij er al vreselijk uit. Het frame is al enorm beschadigd en lelijk. Hij rijdt heerlijk, maar als ik zie hoe snel zo'n wagen slijt in korte tijd heb ik wel spijt dat ik destijds een nieuwe gekocht heb. Dat wilde ik toen persé en ik wilde ook persé een Joolz, maar dat zou ik nooit meer doen.
Er zijn genoeg goedkopere wagens die ook heel fijn lopen en ik zou nooit meer zoveel geld uitgeven (ruim €1000) aan een wagen die al zo snel lelijk is. Tuurlijk ga ik er niet altijd even netjes mee om en ik gooi m altijd in de achterbak van de auto ivm ruimtegebrek in huis, maar toch... een gebruiksvoorwerp hoort niet zo snel beschadigd te zijn.
Dus zeker doen, er staan genoeg nog mooie wagens tweedehands te koop en daar is niks mis mee.. scheelt je veel geld!

Wij hebben alleen de kinderwagen  tweedehandse gekocht. Ik wilde graag een Joolz mijn man was sceptisch omdat we hem ook zelf konden kopen in de winkel maar ik vind de bedragen zo absurd. Waarop we hadden afgesproken dat ik mocht zoeken op mp als we gingen kijken we er beiden achter moesten staan anders werd het toch een nieuwe. We hebben voor een prikkie een wagen op de kop getikt en hij ziet er als nieuw uit. Heeft ons ruim 1300 euro bespaard met de accesoires die erbij zaten.
p.s misschien scheelt het ook omdat we nu al weten dat het hier bij 1 kindje blijft. En je de wagen maar kort gebruikt. 

Als je er een goed gevoel bij hebt, moet je het doen. De meeste wagens worden niet lang gebruikt. Zelf wilde ik de wagen nieuw en de rest maakte mij niet uit. Meer het idee dat jet frisser is.

Wij hebben ook echt erg veel van marktplaats. Ik vind dat echt heel fijn. En ook goed dat dingen nog verder worden gebruikt zodat het niet zomaar afgeschreven wordt. 
- De kinderwagen van m'n zus die was al voor 4 kindjes gebruikt. Hebben hem echter nauwelijks gebruikt.
- De maxicosi hoorde er ook bij, die wel tot een maand of 6 gebruikt. Daarna een autostoel (die wel nieuw en 360 graden draaibaar).
- Buggy van m'n broer gekregen, door 2 kindjes gebruikt.
- oude houten wieg van mp, heel leuk! 
- ledikantje van mp
- box van mp, echt hout geen fineer of lak, wel een moderne, geen oude inklap.
- kledingkast van mp
- verschoonmeubel van mp
- badje met standaard
- 1 a 2 maal gebruikte draagzak van mp (tula halfbuckle) 
- kledingpakketjes in diverse maten
- schoentjes in diverse maten
- luiers van pampers, richtprijs a 10-12ct per stuk. Nu met maatje 4 is dat lastig dus rond de 16ct.
Downside is dat je echt gewend raakt aan lage prijzen vindt 8 euro voor een shirtje echt al belachelijk duur.
Wat heb ik wel nieuw gekocht?
- borstkolf (uitgebreid met koeltasje ed)
- kinderstoel (Stokke steps!)
- autostoel Britax romer dualfix 360 graden draaibaar! Perfect voor onze oprit en veilig achterwaarts vervoeren tot 18 maanden.
- loopfietsje (bandits and angels wel bij een outlet voor 20 euro )
- wat speelgoed! Naast de dingen die we hebben gekregen (dat was nog best veel) 
- wipstoeltje hebben we gekregen (nieuw) 

Als je een Mutsy wilt zou ik het nieuw kopen. Scheelt zo weinig als je goed zoekt voor een nieuwe. Wij hebben €300,- betaald voor kinderwagen+ buggy gedeelte+ voetenzak+ luiertas+ parasol 

Terug
Bovenaan