Tweedehands kleertjes

A

Anoniem

Guest
Hoe staan jullie daar tegenover? Ik heb er absoluut geen moeite mee, mits het er nog maar goed uitziet.

Ik koop voor Lukas veel nieuw maar als een collega of buurvrouw nog wat over heeft zeg ik nooit nee.

Terwijl mijn schoonzusje die het niet al te breed heeft liever geen kleertjes van Lukas aanneemt, terijwl haar zoontje zes maanden jonger is. Mooi doorgeven lijkt me. Maar zij kijkt daar anders tegen aan.

Annemieke

Heb er ook totaal geen moeite mee hoor, was toen ik 5 maanden zwanger was in Nederland met Koninginnendag en heb hele leuke dingetjes gescoord. Hier heb ik 2 tassen met kleertjes van Max klaar staan om aan de kerk te doneren....maar ik kan het nog niet...stom he?! Kan nog geen afscheid nemen van z'n innieminnie kleertjes.

Ajuus, ilja

wij hebben veel kleertjes van vrienden en familie gekregen maar dan weet je wie het gedragen heeft.

verder vind het gewoon veels te leuk om zelf kleertjes te kopen, je hebt toch een eigen smaak en ik vond niet alles leuk wat we gekregen hadden!

veel bij h&m maar als ik iets leuks bij hema of zeeman zie koop ik het ook!

Eerlijk is eerlijk, het is hardstikke leuk om kleertjes te kopen en dat doe ik dan ook graag. Maar ook vind ik het leuk om tweedehands te kopen of te krijgen. Als het er maar leuk uitziet vind ik dan. Voor Hjerre kreeg ik veel tweedehands van een collega van Harrie en voor de nieuwe kleine zal dat vast ook wel gebeuren......Vind het altijd wel een verrassingspakket!

Groetjes Hanneke

ik heb er absoluut geen moeite mee, heb wel dat ik sneller de nieuwe kleertjes aantrek maar als reserve prima!

als hij straks wat groter is wordt het wel wat minder denk ik, dan doen ze veel langer met iets

oh ja en dat soort kleertjes als van lief, ik vind het onwijs schattig maar zoooo duur! dat zou ik  niet zo  snel  kopen, maar het staat wel heel erg gaaf (topic Fabio)

groetjes Jenneke

Jenneke, dat duure valt best wel mee hoor! Een shirtje kost 13 euro
Van bepaalde merken ben je veel meer kwijt, en een leuk (merkloos)truitje bij de prenatal kost ook al gauw zo'n 10/12 euro

Groetjes van Cissy

Dean heeft heel veel kleren gekregen van de buurjongetjes. Vanaf maat 86 hoef ik zelf niets meer te kopen. Ik zoek het wel uit, wat ik niet mooi meer vindt geef ik weg en de rest ligt in Dean z'n kast. Ik heb totaal geen moeite met gekregen kleren van bekenden. Maar ik zou niet snel 2e hands kleren kopen van vreemden.

Groetjes,
Nelly.

Ik kocht in de maten 62/68 eigenlijk geen dure kleertjes, daar groeide ze zo snel uit. Nu in maat 86 koop ik wel eens iets van Villa Happ of Mexx. Maar ik surf ook wel eens op tweedehands sites, heb een jasje van Diesel tweedehands (€ 10,-) gekocht en twee setjes van Cakewalk. Dat zou ik nieuw nooit kopen, veel te duur!
Ben nu ook veel te vinden in de opruimingsdagen van bijvoorbeeld Villa Happ en van No Name:  70%  korting! Dus heb in maat 92 al wat zomerkleertjes gescoord!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan