Tweedehands kleertjes

Wij zijn ook blij met tweedehands kleertjes. Zakken vol hebben wij gekregen. Het is wel even goed uitzoeken. Wat is leuk, wat is niet leuk. Wat ziet er nog heel goed uit en wat is goed als echt reserve.

Ik vind dat ze bij de hema ook vaak leuke kleertjes hebben. Pas voor de winter ook een aantal kleertjes gekocht die tot 70% waren afgeprijsd, echt leuk. Had ik o.a. 3 superleuke truitjes voor € 9,50.

Groetjes,
mv Tijs

Ik vind dat t er aan ligt waar je het vandaan haalt. Als het van vrienden komt dan zou ik het wel gebruiken maar van vreemden (marktplaats oid) niet. Je weet nooit wat die kinderen hebben gehad (exceem oid) dus daar begin ik niet aan. Maar goed dat moet ieder voor zich weten natuurlijk.

xx Elly mv Yari

Hoi Elly,

Ik ben het met je eens. Ik wil wel weten waar het vandaan komt. Wij hebben het "geluk" dat naaste collega's van mijn man net uit de kleine ukken zijn en waar mijn moeder in het gezin werkt. En die maken ons er dus heel blij mee. Ze willen ook absoluut niets meer terug zien, als wij ze niet willen en er niemand anders blij mee kunnen maken, dan gaan de kleertjes de kledingcontainer in.

Terug
Bovenaan