tweeling waarvan 1 miskraam

Zoals ik van de week dus al dacht heb ik gisteren een miskraam gehad van ons kindje. Maar tot grote verbazing van iedereen bleken er 2 vruchtjes te zitten.
Ik moet nu volledige bedrust houden om te zorgen dat baby 2 zich goed innesteld aangezien hij/zij nog vrolijk ronddreef. Een erg raar gevoel dat ik er 2 had waarvan er nu 1 weg is. De vraag of nummer 2 blijft zitten is er ook nog. Vrijdag weer voor hcg waarde heen kijken of deze is gestegen of gedaald dan weten we meer over baby 2. Mijn waarde nu was erg laag namelijk 361 dus waarschijnlijk is de hoop opgegeven. Wel bleek dat ik pas in week 3 zit ipv 6 zoals de huisarts zei.

Jenny

Spannend zeg. Hoop dat alles goed gaat. Mijn moeder had dat lang geleden ook, en toen is het goed gegaan! Heb een zusje gekregen toen ik 9 was.
Kan me herinderen dat het een spannende tijd was, en wat was ik blij dat de baby bleef zitten, werd ik toch nog grote zus!

Groetjes

ik wou ook nog even melden..... na 6 jaar ploeteren was mijn moeder eindelijk zwanger. ze kreeg met 15 weken een miskraam. ze bleef toch flink misselijk. ze had daarom aan de gyn gevraagd of hij haar wou curreteren zodat ze het een plekje kon geven en het kon afsluiten. voor de zekerheid heeft hij toch een echo gemaakt (helemaal niet gebruikelijk 30 jaar geleden) en toen zagen ze mij zitten!!! ze kreeg wel bedrust, maar ik ben kerngezond en wel ter wereld gekomen.

Petra bedankt voor je reactie geeft me toch een klein sprankje hoop. Je weet maar nooit afwachten nu. Heb wel steeds heviger bloedverlies nu, maar ja komt dat van de miskraam of gaat de andere ook fout dat is zo zenuwslopend. In ieder geval bedankt.

Jenny

Hoi Jenny,

Vreselijk zenuwslopend ja. Maar ook ik heb een nichtje die dit meegemaakt heeft. Ze hebben haar zelfs medicijnen gegeven om het vruchtje naar buiten te brengen en toen dit allemaal niet helemaal goed liep kwamen ze er pas achter dat er een tweede vruchtje zat.

En de tweede heeft het ook gewoon overleefd! Sterkte verder.

Terug
Bovenaan