tweeling waarvan 1 miskraam

Hoi Jenny,
ik snap dat het heeeeel spannend is!!!! Lijkt mijook heel moeilijk om er rustig bij te blijven! Ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat je in ieder geval het 2e frummeltje wel mag houden!

hey hoi
veel succes hopen op het beste.
ik ben waarschijnlijk ook zwanger geweest van een 2 ling. ik kreeg met 5 en halve week erg veel buikpijn daarna bloedverlies en een stolsels. wat wel iets had van een vlies. hebben het in water gehad.
wij er dus van uit gegaan dat ik een miskraam had gehad. maar mijn zwangere klachten gingen niet weg maar het werden juist meer dus na 2 weken toch maar weer eens getest. en ja hoor 2 hele duidelijke strepen. contact met de verloskundige gehad en die heeft een afspraak gemaakt voor me bij het echocentrum. een echo om te kijken of dan alles wel goed weg was of dat er toch een baby nog zat.
en ja hoor op de echo een vruchtzakje met baby en een kloppend hartje.
ik wil je echt niet verkeerde moed in praten. want bij iedereen kan het anders zijn. maar dit is mijn verhaal.
deze zwangerschap is wel spannender dan me andere 2.
groetjes marielle
ben nu trouwens 17 weken.

wou er nog wel even bij zeggen mijn bloeden was s' avonds al minder en de volgende dag bijna niks meer heb wel een weekje nog wat geelig afscheiding gehad. en daarna was het weer normaal.
meer als afwachten kan je helaas niet doen.

Gisteren ook baby 2 helaas verloren.
Heb gelukkig niet veel bloedverlies meer.
Waarschijnlijk heeft het al langer fout gezeten want hoorde vanmorgen dat mijn hcg waarde nog maar 35 was. We vinden het heel erg jammer, maar gaan het snel weer opnieuw proberen.

Jenny

hey hoi jenny
veel sterkte toegewenst.
hopelijk lukt het snel om op nieuw zwanger te worden.
en veel succes ook dan, want dan is het vast nog spanneder allemaal.
groetjes marielle

Terug
Bovenaan