Tweeling zwangerschap uitgerekend augustus

Hoihoi, 
Wij hebben vorige week ontdekt dat we een tweeling krijgen. Bij de 1e echo had ik al een vermoeden, maar was het er maar 1. Vorige week waren er toch opeens 2 hartjes zichtbaar. 
Afgelopen maandag ben ik bij de gynaecoloog geweest en dinsdag bij de klinisch verloskundige. Ze hebben ontdekt dat het een 1-eiige tweeling is wat het nog bijzonderder maar ook iets spannender maakt. 
Mijn uitgerekende datum is vastgesteld op 10 augustus, morgen dus 12 weken. 
Aangezien het 1-eiig is moet ik iedere 2 weken op controle komen, dus 8 februari weer heen. 
Is het bij jullie 1 eiig of 2 eiig?
Groetjes!

@RMoona Hier ook extreem moe, werk momenteel ook geen 24 uur meer maar even 16 uur. In de maand december bijna helemaal niet gewerkt, had op dat moment ook 2 functies op het werk. Dacht toen dat de vermoeidheid daarvan kwam, maar toch niet. 
Verder gelukkig nergens last van gehad. 

Hier ook een tweeling! Uitgerekend op 28 augustus. Nu 9+2. Was echt wel een verrassing... na 1,5 jaar proberen voor een eerste kindje waren we hoteldebotel dat het was gelukt. Met 7 weken een eerste echo gehad en toen waren het ineens twee knipperlichtjes! Het moest wel 'ff een paar dagen landen hier hoor, haha. Maar nu helemaal om en blij met de 2 druifjes.
Ik heb wel wat last van de typische klachten (misselijkheid, moe, soms overgeven) maar niet echt opvallend veel, dat je echt al denkt "dat zou wel een tweeling zijn!". Haha! Volgende week dinsdag hebben we weer een echo, dan 9+6. Ik ben heeeel benieuwd hoe het dan gaat.

Goedemiddag dames,
Afgelopen woensdag ging het bij mij niet zo best. Was op het werk en kreeg enorme buikkramp (darmen). 
Na de buikkramp ben ik flauwgevallen. Nu een paar dagen vrij af gekregen van het werk. Om even uit te rusten. 
Wij mogen 14-2 weer voor een echo, ben erg benieuwd :)
We gaan van het weekend wat winkels bezoeken om ons te oriënteren op wat we willen, qua kinderwagen en kamertje etc. Enorm veel zin in! 

Hoihoi,
Hier ook zwanger van een tweeling. Wel ietsje eerder uitgerekend 13 juli. Precies een maand voordat onze jongste zoon 1 jaar wordt! Wat was dat schrikken zeg,maar we zijn er wel enorm blij mee nu.
Vorige week geslachtsbepaling gehad en we krijgen er 2 meisjes bij. (Hebben al dochters van 10,9 en bijna 8 en dan een zoontje van 5,5 maand) 
Ook ik ben enorm moe en zit al in de ziektewet. Ik werkte elke avond van 18.00u tot 22.00u maar ik lig elke avond voortaan rond 20.00u al in bed. 

Terug
Bovenaan