Tweeling

<p>Hoi dames,</p><p>Vorige week hebben wij te horen gekregen dat we een tweeling krijgen! We zijn er helemaal blij mee en vinden het een heel gezellig idee.</p><p>Ik ben nu 9 weken zwanger en voel me helaas wel heel erg beroerd en moe. Je ziet overigens nog niks van een beginnend buikje. </p><p>Ik zou het heel leuk vinden om met (aanstaande) moeders te kletsten die een tweeling hebben of verwachten. </p><p> </p><p>Liefs!</p>

Heeei! Ik ben momenteel 21 weken zwanger van een tweeling. Lijkt me leuk om gedachtes te wisselen ^_^ 

Ik ben tot week 17 enorm beroerd geweest nu gaat het de enne dag goed en de andere dag helemaal niet. Weer je al of het 1 of 2 eiig is ? 

Hi Kiot,
Wat gezellig, nog een tweelingmama! Wij krijgen hoogst waarschijnlijk een één-eiige tweeling. Heel leuk! De baby's zitten in een eigen vruchtzak, maar wel met een dun tussenschot. Bij de 10-weken echo hoop ik dat ze er meer over kunnen zeggen.
Zijn ze bij jou één of twee-eiig? En hoe voel je je nu? Is het je eerste zwangerschap? En wanneer begon je iets aan jouw buik te zien?
Liefs

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben bijna 17 weken zwanger van onze twee-eiige tweeling. Toen wij met 7 weken te horen kregen dat we een tweeling verwachten was het wel even schrikken. Inmiddels zijn we helemaal aan het idee gewend. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de zwangerschap lichamelijk wel erg zwaar vind. Met 5 weken droeg ik al positiekleding en ik heb echt al een enorme buik met beginnende bekken klachten.
Geniet lekker van je zwangerschap! Vooral alle extra echo's vind ik erg fijn ?

Jij ook gefeliciteerd BenB! Heb je gemerkt dat de vermoeidheid en misselijkheid, of andere kwaaltjes, afnamen na 12 weken, of dat niet? 
Grappig, bij mij is dus nog helemaal niks te zien aan mijn buik. Misschien omdat het mijn eerste zwangerschap is. En door de misselijkheid eet ik helaas minder dan normaal. Met de eerste echo bleek dat ik een paar dagen verder was dan ik dacht, dus ik ga er wel van uit dat het goed zit. 
Weet jij de geslachten van de kindjes al? 
Liefs

Gefeliciteerd allemaal met dit fantastische nieuws! 
Ik ben nu bijna 24 weken zwanger van een twee-eiige tweeling. Twee meisjes! ?
Ik ben flink beroerd geweest en lang erg moe! Verder voel ik me wel al de hele zwangerschap fantastisch, de kwaaltjes kunnen niet tegen dit gevoel op! Heerlijk om zwanger te zijn en tot nu toe kan ik nog goed vooruit, hopelijk mag dit nog even zo blijven duren! 
Jullie allemaal heel veel succes, maar vooral lekker genieten!!! ♥️

Het voelt alsof ik al bijna 17 weken flinke buikgriep heb. Nu we met de babykamer bezig zijn kan ik pas genieten. Ik kan me helemaal voorstellen dat daar straks twee kindjes liggen met een koppie zwart haar (tenminste... mijn man en ik hadden veel en donker haar toen we geboren werden). Ik geef nog steeds vrijwel elke dag over en ik ben ontzettend moe. Daarnaast heb ik last van hartkloppingen doordat mijn lichaam voor 3 moet werken. Dit is ook mijn eerste zwangerschap en ik kon het al snel niet meer verbergen. Voor de 8 weken wist de hele familie het daarom ook al. Ik heb overgewicht, dus ik dacht eigenlijk dat het pas laat te zien zou zijn allemaal, maar het tegendeel is waar. Ik ben pas 2,5/3 kilo aangekomen. Ik voel en zie mezelf bijna letterlijk groeien. Het geslacht van de baby's blijft een verrassing. Willen jullie het wel weten?

Fijn dat je nu wel kunt genieten van je zwangerschap, nu je het kamertje aan het inrichten bent. Leuk idee hè, twee van die kleintjes! Zo lief!
Vervelend dat je nog steeds overgeeft, want meestal wordt er gezegd dat het na 12 weken afneemt. Wellicht dat het door de grote hoeveelheid hormonen komt...
Ik vroeg me trouwens af, wanneer kregen jullie de extra foliumzuur en ijzertabletten voorgeschreven? Ik las dat je extra moet innemen, maar daar heeft mijn verloskundige niks over gezegd. Mijn ijzergehalte is van nature wat lager, dus zal het woensdag te spraken brengen.
Wij willen wel heel graag het geslacht weten.
Liefs

Terug
Bovenaan