Tweeling

Ik kreeg met de 14 weken ijzertabletten. Verder heb ik daarna nog geregeld bloed geprikt op ijzer, maar het is nog geen tweede keer nodig geweest! Extra foliumzuur slikte ik geloof ik al vanaf de 9e/10e week denk ik! 

Hoi meiden!
Gisteren heb ik nog een keer beide hartjes zien kloppen, met 9+2 weken. Zo lief om ze samen te zien. Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan, want het lijkt me fantastisch om twee kindjes tegelijk te krijgen. 
Hoe vaak gaan jullie naar het ziekenhuis? Ik heb over 2 weken de intake en nipt test. Hebben jullie deze ook gedaan?
Ik voel me overigens nog steeds zo zo zo misselijk en moe...
Liefs!

Hoi allemaal! 
Ik schrijf graag mee! Afgelopen week zagen wij op de echo dat ik zwanger ben van een tweeling ongeveer 7.3 toen. Ik moet nu erg lang wachten op mijn volgende echo. Vind het zo spannend!
ik hoop zo dat die twee kleintjes het goed maken, zelf had ik verwacht dat ik al (bijna) op 8 weken zou zitten. Ergens maak ik me dus wel een klein beetje zorgen. Gelukkig wel 2 mooie kloppende hartjes mogen zien ?. Vonden jullie het ook zo spannend?
Hier nog niet echt een buikje, draag ook nog geen zwangerschapskleding. Wel misselijk en moe en eet echt behoorlijk veel! Mijn lichaam vraagt er echt om.
onze tweeling is trouwens twee-eiig met een dik tussenschot ertussen  

Terug
Bovenaan