tweeling

hoi
zijn er hier mensen zwanger van een tweeling?
en hadden jullie van te voren ook het gevoel dat je zwanger was van een tweeling?
zijn   er bij een tweeling ook andere of heftigere symptonen?

gr. suk
 
Hoi.
Ik ben nu ruim   18 weken zwanger van een tweeling! Ben de eerste paar wekenook erg misselijk geweest en moest elke dag wel overgeven.
Ik   dacht zelf dat ik   zwanger   was   van een jongetje omdat   ik bij mijn eerste zwangerschap nergens last van heb gehad, en dat   was een meisje.
Maar   bij   de echo bleek dus dat er 2 kindjes inzaten   ipv   1! Erg leuk en   tot nu toe gaat   alles   goed! Ben  jij ook zwanger van   een tweeling?

Groetjes Suzanne    
 
ook ik ben zwanger van een tweeling. u 25,2 dagen alles gaat hgoed.
ik was echt doodmoe, nu weer heel erg.
ak dacht dus eerst ook dat k gewoon zwanger was van een jonentje, het was zo anders heb veel meer kwaaltjes.
nu moet ik zeggen bij ons dochtertje was ik alleen moe. dus een makkelijke zw, maa nu is het zowiezo zwaader ons dochtertje is nu 20 maanden.
dus vraagt veel aandacht.

maar wij vinden het wel heel leuk. ik goei nu ontzettend veel.ik begin het nu ook wel zwaarder teinden, maar ik moet nog 3 maanden haha
groetjes manuela
ps waneer zijn jullie uitgeteld/
 
Hoi Manuela.

Officieel ben ik 1 januari uiterekend. Maar ik ga er een beetje vanuit dat ze half december komen. (en daar hoop ik ook wel een beetje  op)
En jij?

Groetjes Suzanne  
 
hoi hoi                
ik ben 15 november uitgeteld, er wordt dus rekening gehouden dat ze eind oktober komen. maar het kan ook gewoon half-eind ovember. hopelijk niet natuurljk
 
hoi

ik ben  op 12-03-2005  moeder geworden van een eeneiige tweeling 2 jongens.
waaraan ik merkte dat ik een 2ling kreeg is dat ik met nog geen 3 dagen overtijd al zo ziek was dat ik niks binnen kon houden en ik kon al met 8 weken zwangerschap geen gewone broek meer aan, ik moest al een positie broek aan en een colega van mij zei al volgens mij krijg je een 2ling en ik zei voor de grap eigenlijk ik weet het wel zeker maar mijn gevoel wist het wel en met de eeste termijn echo werd het duidelijk een eeneiige 2ling met alles er op en er aan. ik werd ook meteen doorgestuurt naar het zieken huis voor een uitgebreide echo en daar bleek dat ik ook maar een placenta had die ze samen moesten delen. maar alles is harstikke goed gegaan en met 38 weken ben ik ingeleid ( uiteindelijk een keizersnee geworden)  omdat ik gewoon niet meer kon en mijn bloeddruk was ook veel te hoog maar anders zou ik gewoon de 40 weken hebben gehaald en ze hadden ook een goed gewicht
rawan was 2905 gr   en alan was 2345 gr en hoefde de coufeuse niet meer in.
ge niet enorm van jullie zwangerschap en de laastse weken echt rustig aan doen want die zijn het zwaarste geef toe aan je lichaam want dat heb ik niet gedaan daarom lag ik de laatste 2 weken in het ziekenhuis.
dadelijk even een druk huishouden maar het lukt wel je vind overal wat op.
nog een fijne zwangerschap

groetjes kristel 2lingmama
 
Hoi, hoi,
Ik ben ook zwanger van een tweeling, nu bijna 15 weken, ben 1 febr uitgerekend.
Onze andere zoon is nu 17 maanden. Ik was ook veel misselijker als bij de zwangerschap van onze zoon. Van hem had ik op het eind een vreselijk grote buik, nu met 15 weken zie je eigenlijk nog niks, maar dat zal gerust komen.
Succes allemaal.
 
hoi
ik heb altijd gezegd dat het me vreselijk leek om een tweeling te krijgen, maar ik moet er nu steeds aan denken en zou het ook helemaal niet erg vinden.
op de een of andere manier heb ik het gevoel dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn van een tweeling
ben niet misselijk of andere symptonen
maar mijn buik groeit erg hard, nu weet ik dat je sneller groeit bij een tweede, maar bij de eerste ging mijn buik pas heel laat groeien en bleef het ook een bescheiden buikje
nu deed ik mijn knoop van de broek al open voordat ik 4 weken was
over twee weken heb ik een afspraak met de vk ben dus heel benieuwd
 
Terug
Bovenaan