tweeling

ik heb ook steeds gedacht een tweeling te krijgen. was met de 3 weken al erg ziek, misselijk en erg moe. maar dat wil natuurlijk niets zeggen of wel??

moet nog even wachten voor ik een echo krijg
 
hallo,

Ik heb echt geen idee wat het is, ik hou niks binnen, ik kan geen luchtjes verdragen. Ik paste mijn eigen broeken al niet meer met 6 weken. Ik ben van een beschaafd cupje b naar een flinke dubbel d gegaan. Mijn tante en oom zeggen iedere keer dat het een tweeling wordt maar ik heb echt geen idee.   herkent iemand dit?
Ik heb 18 augustus mijn eerste echo.

Groeten Patty
 
hoi patty

wat jij schrijft herken ik heel goed ik heb al een keer eerder gereageerd op dit onderwerp
maar ik kon echt niks binnen houden vooral van bakluchtjes en kon ook geen brood en kip eten, als ik het alleen naar mijn mond bracht dan ging ik al. ik moet eerlijk zeggen dat ik 5 maanden lang alleen de binnenkant van de wc heb gezien. het eenigste wat ik binnen hield was yogy drink en perenijs (water ijs ) en als ik naar bed ging kon ik eindelijk eten maar s'morgens om 5 uur begon ik weer te
maar het hoeft niet persee te zijn dat je een 2ling krijgt je kunt ook heel ziek zijn van een baby maar met een 2ling (dat zei de dokter) kun je ook 2x zo ziek zijn.
maar succes met je eerste echo.

groetjes kristel 2lingmama
 
Hoi,

ik ben Ilona en ben zwanger van een tweeling.
Gelukkig heb ik niet echt veel last van kwaaltjes, alleen errug moe en hongerig.
Mijn man zei het al vanaf het begin, maar ik wilde er niet aan, totdat ik met 7 wkn de eerste echo kreeg. Inmiddels ben ik bijna ( morgen ) 12 wkn zwanger.
Dus zoals je leest kan het met kwaaltjes alle kanten opgaan.

gr ilona ( feb. forum)
 
Terug
Bovenaan