Tweeling!

wauw hee, wat een schrik! Ik ben zelf tweelingmoeder van twee dochters van inmiddels 4 jaar. wij wisten met 11 weken wel al dat het er twee waren, maar het blijft een hele schok. Het eerste jaar vond ik best pittig, maar het wordt steeds leuker en leuker en nu is het echt genieten!! Ze hebben zo veel lol samen en altijd een vriendinnetje bij de hand!
heel veel succes met je verder zwangerschap!
Groetjes, Yvette

Hoi!
Wij hebben inderdaad een tweelingbox. Aanrader hoor!! Ik vind de gewone boxen al klein voor 1 kind, laat staan dat er 2 in liggen.
Die armpjes zwiepen echt alle kanten op. Het liefst natuurlijk tegen iets of iemand ;) aan.
Ik zag net dat er ook wat Hyves zijn over tweelingen (twinmama).
Wel grappig om daar een beetje rond te neuzen.
Doeg Anne.

hallo van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
ja ja een tweeling dat is me wat zeg mijn vrouw heeft ook ee tweeling in de buik
en ze is nu 26 weken heen ik kan wel zeggen dat het zweten geblazen is voor de mannen (wij dus) hahaha maar we hebben het er allemaal voor over ryanne doe je stinkende best en doe rustig aan groetjes jan  

Hoi hoi,

Even snel een berichtje van mij. Bedankt voor jullie reacties!

Zijn of waren (of is je vrouw) jullie ook zo moe? Ik ben nu 22 weken en 2 dagen, en heb het gevoel dat ik de hele dag kan slapen.... en rugpijn. bleg. Iemand nog tips of ideeen?

Groetjes
Ryanne

Ook ik ben een trotse (tweeling) mama van in totaal 5 kinderen. Een geweldig bijzondere ervaring waar je zeker trots op mag zijn. Onze twee zijn nu 4,5 maanden oud. Het is zeker druk, maar je krijgt vanzelf handigheid in het draaien van je gezin. Wij hebben de Urban jungle tweeling wagen. Is duur, maar bevalt zeer goed. Het is een degelijke wagen waar ze zonder moeite tot wel 3 jaar in kunnen en dan rijdt hij nog ligt. We hebben bewust gekozen voor twee boxen. (een wat kleiner formaat op wieltjes) Omdat we een groot gezin hebben ben ik van plan om ze wat langer in de box te houden. Nu kunnen ze afzonderlijk van elkaar, maar natuurlijk ook nog samen in 1 box. Je hebt trouwens niet alles dubbel nodig hoor, wassen doe je toch bijna elke dag. Ik wens je een goede zwangerschap toe en straks twee prachtige kindjes !

Hoi meiden

Ik heb een vraag aan jullie, ik heb een nieuw onderwerp geopend zouden jullie daar even een kijkje willen nemen ik heb daar de vraag staan of jullie tweelingzwangerschap Familiar is of dat jullie een spontane tweelingzwangerschap hebben en zo ja hoe oud zijn jullie.

Graag hoor ik van jullie!!!

groetjes quinta

Terug
Bovenaan