tweeling!!!

dag dames
nou wij hebben dus gisteren mega nieuws gehad. eerste bezoek aan de vk, alles beetje testen, echo.... wij kijken naar dat schermpje, en begonnen te denken: he, we zien iets dubbel!

zijn er dus twee vruchtzakjes, met twee kindjes, die allebei bewogen, goed gegroeid waren, spartelden, armen en benen hebben etc
we krijgen dus een tweeling!

gisteren dacht ik alleen maar: bijzonder, dat we er gewoon twee krijgen, en t zag er allemaal goed uit.. maar als je t binnen laat komen dan denk je.. wow, wat een drukte, alles dubbel, meer kans op complicaties, en dat ze vroeger komen etc.....
maarja er zitten op dit moment dus gewoon twee kindjes in mn buik, en dat bij de eerste zwangerschap!!!
kennen jullie mensen die dit ook hebben/meegemaakt?? of kunnen jullie me ff een hart onder riem steken... pf ik vind het best heftig!! maar wel heel bijzonder.

groetjes! susanne, 10wk en 4 dg

Hoi hoi,

Wat een verrassing zeg!!! Ik heb hier geen ervaring mee en ken ook geen mensen met een tweeling. Wat heftig idd. Ik snap dat je eventjes moet bijkomen van dit nieuws.

Is er geen meerlingen forum hier? Ik heb daar weleens iets over gehoord. Nou tis wel dubbel genieten he haha.

Groetjes Petra

Hoi!

Sorry ook ik heb geen ervaring. Wil je wel een hart onder de riem steken hoor: geef het even de tijd (heb je toch) je went er wel aan. Gelukkig zijn het jullie eerste kinderen, haha anders heb je misschien ongewild een nog groter gezin! Stiekem hadden wij zomaar gehoopt op een tweeling (niet dat dat in de familie zit) haha maar die ene maakt ons ook al errug blij!
Nou ja dubbel genieten dan maar!
Sterkte maar vooral veel plezier

D

Van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws! ik ben de trotse mama van een tweeeige meisjes tweeling! en kan mij de echo nog heel goed herrineren waarbij mijn vriend meteen zei huh ik zie er 2!!