tweeling!!!

Hartelijk gefeliciteerd met je 2-ling zwangerschap!!

Persoonlijk heb ik geen ervaring met 2-ling, ben 38wkn 3dgn zwanger van de 1e.Maar mijn broer en schoonzus hebben een hele bijzondere gezinssamenstelling, die begon met 1 kindje, 2e zws was een 2-ling, 3e zws was een 3-ling!!!Allemaal hélemaal spontaan ontstaan en ze zijn gezond geboren én allemaal heel welkom.

2-ling heeft ze tot 38e week gedragen, zijn spontaan geboren, zonder komplicatie's.Ze heeft ze BV gegeven, zelfs de 3-ling heeft 3mnd BV gehad, het kan dus allemaal heeel goed verlopen en dat wens ik jou ook!!!
Geniet van deze bijzondere situatie!!! En hopelijk hebben jullie over een goeie tijd ook dubbel geluk in de armen.

Groetjes Ynez

Hoi,

Ook wij hebben het zeer goede nieuws gekregen dat er een tweeling op komst is!!!
Ongeveer 5 weken terug moesten we voor de eerste echo. Ik ben vandaag precies 12 weken. Aangezien wij al twee kindjes (7 en 2,5) hebben, was het in eerste instantie wel even schrikken dat dat aantal straks wordt verdubbeld! Nu we het even hebben laten bezinken, zijn we superblij. En het is toch ook heel speciaal om een tweeling-zwangerschap mee te mogen maken.  Het leuke is dat je  zeer goed in de gaten wordt gehouden door  de gyn en iedere keer  een echo krijgt om de groei van de kindjes in de gaten te houden. Ik heb straks een  heel compleet echo-fotoboek :) Leuk!!!! Bij mijn hebben ze al kunnen zien dat het een 2-eiige tweeling is. Er zit nl. een hele dikke scheidingswand tussen beide.

Donderdag gaan we nog even lekker voor 11 dagen naar Griekenland met z'n  viertjes want dat zal er de eerste jaren  wel niet in zitten.
Ik hoop dat je een hele goede  en voorspoedige tweelingzwangerschap  zult hebben. En de  andere dames natuurlijk ook! Geniet ervan......

Groetjes Jo34  

hoi! superbedankt voor jullie reacties!

het nieuws begint steeds meer te landen en we zijn er erg gelukkig mee.
volgende week ga ik voor t eerst naar de gyn, ben benieuwd of t dan nog steeds allemaal goed is. heb veel zin om ze weer te zien zwaaien.
idd een voordeel dat ze straks altijd een speelkameraadje in de buurt, of samen naar dagopvang kunnen etc. mn man gaat ook wat extra vrij nemen rond de bevalling i st plan, gewoon een maand ofzo.
ik vind het ook heel speciaal. mijn schoonma heeft zelf ook een tweeling, dus broer/zus van mijn man, maar het is dus toeval dat wij t ook krijgen. ze vind het geweldig!
ik ga idd wel even op t meerlingenforum kijken. maar blijf ook hier langskomen!

ik voel me op dit moment erg goed, en dat is erg prettig met dit weer!!
ik hoop dat jullie ook genieten van t weer én de zwangerschap!!
groetjes,
susanne

Hoi hoi gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben ook zwanger van een tweeling. Ik ben op 9 december uitgerekend.   Voor ons was het ook een hele verassing, wel een leuke. We hebben een zoontje van 3 jaar en2 maanden. 27 mei krijgen we weer een echo en 10 juni gaan we voor het eerst naar het ziekenhuis. ik vind het erg spannend allemaal. Hoe voel jij je?   veel liefs van Patricia

hoi patricia,
gefeliciteerd!
op zich gaat t best goed, maar merk wel dat ik al minder energie heb. als ik bv denk ga even lekker een half uur met de hond uit, kom ik met buikpijn thuis, ik weet niet of dat danzo'n harde buik is..
ik voel mn buik eigenlijk wel de hele dag, en vindt t niet altijd even prettig. ik kijk tnog even aan, maar misschien ga ik maar es bellen of t normaal is.
dan vind ik t wel vervelend dat ik bij een gyn loop, een vk zou ik sneller bellen denk ik.
anyway, we zijn er heel gelukkig mee, gaan over 3 weekies nog eff lekker op vakantie, zijn al een beetje voor t kamertje aan t kijken...
en hoe gaat t   bij jou??
groetjes
susanne

Terug
Bovenaan