Tweeling???

Allereerst wil ik even zeggen dat ik eigelijk thuishoor in het maartforum!
Ik ben zwanger van mijn tweede. Bij mijn eerste was ik enorm misselijk , ook al enorm snel, dus dit wil niet persé zeggen dat het een tweeling is hoor meid!
Geen paniek en een tweeling zie je al in je bloedwaarden van de moment je bloed laat nemen om je zwangerschap te bevestigen. De waarden zijn het dubbel, moest dit niet het geval zijn, dan is het geen tweeling.

Hoi Elle38
Is jouw naam Elle? Ik vind het een prachtige naam, amai !
Mijn dochtertje heet Free en ik vind Elle er wel mooi bij passen, hehe...
Ook ik pas nu al niet meer in mijn broeken. Ik denk dat ik bijna 6 weken ben, kan het niet met zekerheid zeggen. Maar het is nog pril, maar kan het niet zwijgen, want iedereen kan het duidelijk zien dat er iets groeit in mijn buik en ik krijg dan ook constant de vraag. Dus... Ik ben al gerust dat jij ook al bij 7 weken een buikje had, of hebt?

liefs,
van ons

Hoi Febeke
Ik hoor ook op het maartforum, maar dat is er nog niet toch???
Groetjes morsmam
quote: Febeke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-07-2008 09:20:01'));

Ik ben zwanger van mijn tweede. Bij mijn eerste was ik enorm misselijk , ook al enorm snel, dus dit wil niet persé zeggen dat het een tweeling is hoor meid!
Geen paniek en een tweeling zie je al in je bloedwaarden van de moment je bloed laat nemen om je zwangerschap te bevestigen. De waarden zijn het dubbel, moest dit niet het geval zijn, dan is het geen tweeling.

Hoi Elle38
Ook ik pas nu al niet meer in mijn broeken. Ik denk dat ik bijna 6 weken ben, kan het niet met zekerheid zeggen. Maar het is nog pril, maar kan het niet zwijgen, want iedereen kan het duidelijk zien dat er iets groeit in mijn buik en ik krijg dan ook constant de vraag. Dus... Ik ben al gerust dat jij ook al bij 7 weken een buikje had, of hebt?

liefs,
van ons

quote: Febeke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-07-2008 09:20:01'));

Hoi Elle38

liefs,
van ons

Hoi Febeke

Ik hoor ook op het maartforum, maar dat is er nog niet toch??? En ik ben ook al best dik, dikker dan bij de 1e zwangerschap, misschien ben ik toch een maand verder of zijn het er twee..

Groetjes morsmam

Groetjes morsmam

Hoi,

Ik ben zwanger van de tweede en ben weer de hele dag misselijk!
Bij onze eerste was het wel erger, als ik al vlees rook dan hing ik boven de wastafel te kokhalzen!
Nu is het een klein beetje, maar wel de gehele dag!
Dat heeft met je hormonen te maken die nu overhoop liggen natuurlijk, en niks met of je zwanger bent van een tweeling.
En de een is daar gevoeliger voor dan een ander!

Kan natuurlijk wel dat je zwanger kan zijn van een tweeling...maar niet door die misselijkheid!

Je echo zal het uitwijzen...

Hoi,

Ik hoor eigenlijk op het januari 2009 forum.

Bij mijn 1ste zwangerschap was ik ook heel ziek. Heb toen echt 10wk alleen maar lopen spugen. Was echt de hele dag door misselijk. Ook kwam ik heel veel aan, vooral de 1ste 3mnd. Met 6wk gingen mijn eigen broeken al niet meer dicht. Ook ik dacht dat het er 2waren, maar het was er echt maar 1tje. Zou me eigen niet zo druk maken en ff de echo afwachten. Dalijk maak je je eigen druk voor niks.
Met een 2de zwangerschap gaat het trouwens ook sneller zegt men.

Succes en geniet van de zwangerschap
Liefs xxx

Terug
Bovenaan