tweeling

Hoi

Ik ben zwanger van 1 kindje, maar het lijkt me idd zo naar als mensen zeggen, gelukkig maar 1 ipv 2. Natuurlijk wordt het druk, maar wat bijzonder 2 mensjes in je buik, zal drukke boel zijn! Geniet er lekker van en probeer niet te veel aan te trekken van negatieve dingen!
 
Weet je...... je groeit er gewoon in.
Je krijgt zelf handigheid in bepaalde dingen.

Mag ik een hele leuke tip geven?

Ik schrijf op een tweelingforum www.twinsite.nl.
Echt supergezellig en je kunt er heel veel informatie en tips krijgen/vinden.
 
Jeanine; nou ja zeg, vind dat je je erg ongelukkig uitdrukt eerlijk gezegd!

Hoi Nicole,
Gefeliciteerd met dit dubbele wonder, wat spannend zeg!
Hopelijk kun je hier idd wat tweelingmama´s vinden, er zijn er toch een stuk meer meen ik!
En je verloskundige kan je ook tips geven en evt boeken/informatie oid aanraden.
Ik wens je iig een hele fijne zwangerschap toe ;-)
 
Mijn tweeling is alweer 11, maar ik was er direkt heel blij mee, wilde graag een tweeling.
Mijn zwangerschap is heel normaal verlopen ben nog geen 8 kilo aangekomen en ik heb er een half uurtje over gedaan om ze er allebei uit te persen, ondanks dat ze in stuit lagen. Wens je heel veel geluk met je aankomende kleintjes, en je rolt er zo in als ze geboren zijn.
 
Gefeliciteerd!!!
Ik weet nog precies wat mijn eerste reactie was "dat wil ik niet, ik wil er maar 1"
Maar ik wil ze voor geen goud meer kwijt!!! Ze zijn met 35 weken geboren, 1 "normaal"en 1 in stuit (zonder problemen). Gewicht 2100 en 2300 gram.
En qua drukte....ach...het went snel, doe het op je gevoel en het komt goed!! (had er een hummeltje bijlopen van 22 maanden...)

Geniet ze van dit wonder!!!!
Tip: als het mogelijk is hoor, schrijf op hoe je ze voelt, leuk om te zien hoe ze later zijn....
 
Ook ik vind het echt naar om te lezen, dat mensen schrijven, dat een tweeling hun grootste nachtmerrie is. Weet je, niet zwanger raken is een nachtmerrie!! Zwanger zijn van 2 wondertjes is echt speciaal...

En druk, ach dat is allemaal relatief. Het zijn je eerste kindjes, dus je weet niet wat het is om er èèn te hebben, dus je weet niet beter. Geniet ervan.
 
ja idd
ik vind het ook geen nachtmerrie...
tuurlijk een beetjuh schrikken, maar ik ben er nu inmiddels wel aan gewend.
ik ben nu al naar vanalles voor tweelingen aan het kijken, en ik weet dat ik daar beter even mee kan wachten tot ik wat langer zwanger ben.....
ik ben er nu echt wel blij mee en mijn vriend ook!!
ik hoop ook echt dat alles goed gaat en dat ik straks de twee in mijn armen kan sluiten.
 
Ja toch lijkt het me wel even schrikken ja! Ik zou het bv ook aan de ene kant niet erg vinden, alleen zouden we financieel in de problemen komen............. Nog meer kinderopvang betalen kunnen we niet hoor.....
 
Terug
Bovenaan