tweelingen

Hoi dames met de bolle buiken

Vind hier nergens verhalen over zwanger van een tweeling.Ben ik de enige op de wereld, zo voel ik mij toch.
Dit is mijn tweede zwangerschap,de eerste is bijna 12 jaar geleden en na lang aarzelen gaf ik toe aan men huisgenoten om nog één laatste kindje en krijg ik er twee!! Vond dit echt een ramp toen ik het nieuws kreeg. Nu ben ik er al wat over maar weet zo weinig over meerlingzwangerschappen en vooral de bevalling en later als ze er zijn HELP!!
Wie is al bevallen van en tweeling of ook zwanger van tweeling? Zou graag wat gedachten kunnen uitwisselen en eens vloeken met lotgenoten!!!

Hou jullie allemaal struis hé!!!
 
Ik ben 20 weken zwanger van een tweeling
en inderdaad is er weinig over tweelingen. Je kan ook op meerling.nl kijken daar staat ook veel op.
Hoever ben je nu en hoe voel je je?
 
Hoi ,
Je hebt niet gezegd in welke week je bent, zijn er op jou maand forum geen tweeling-moeders in spé?
Ik zou lekker de forums afschuimen, ik weet dat er op maart een is-
Op marktplaats.nl hebben ze tweelingkamers te koop of ben je al compleet?
De ze twee hebben jou uitgekozen en dat is best een eer.
Mijn partner hoopt vurig dat dit er twee zijn (ik krijg donderdag mijn eerste echo) ik hoop alleen vurig dat alles goed is!!
Ik hen er al twee (10 en 13 jaar)
dit word voor hem de eerste.

Liefs Jeanette
 
Bedankt Petra,Roxy en Jeanette voor jullie reactie en tips!!!

Aan Roxy zou ik willen vragen, heb jij ook al zoveel ongemakken gevoeld in je buik,constant een trekkende pijn en opgepast om bepaalde bewegingen,amai dan leggen ze precies even een knoopje erin!! Ben nu een dikke 12 weken zwanger!En ben jij ook bang dat je eventueel zal moeten blijven plat liggen de laatste maanden? Ben kleine zelfstandige en ben daar echt bang voor!!
Jeanette zal duimen hoor dat het er bij jou ook twee mogen zijn,bij mijn vriend is het ook zijn eerste allee twee dus,ikzelf heb al een dochter van 11.
Sucses en duimen maar,laat het eens weten hé!
Hoi Petra, is het eigenlijk allemaal wel meegevallen,die zwangerschap,bevalling en nu ze er zijn?? Ben er echt wel een beetje bang van!
De groetjes en tot later!
 
Hoi linda,

Ik heb ook veel last van de buik, en heb ook veel last van de rug.
ik hoop niet dat ik plat moet gaan liggen, want nu ben ik ook veel moe als ik iets doe ik moet echt alles rustig aan doen. ben je niet misselijk of zo
 
Terug
Bovenaan