tweelingen

Hoi
Ja hoor ik heb ook men portie misselijk al gehad maar nu mag ik van de gynecoloog primperan nemen en nu voel ik mij al stukken beter.
Van rug en buikpijn heb ik ook veellast maar volgens de dokters is da niks om ons zorgen over te maken gewoon veel rusten zeggen ze!
Van moeten plat liggen ben ik ook wel bang en die kans zit er dik in bij mij met die tweeling en men beroep,maar daar valt niks aan te doen hé,zou wel erg vinden want ben kleine zelfstandige en dat zou een dikke streep door men rekening zijn hé! afwachten maar!
veel sterkte hé!!!
 
Hoi Linda.

Ik hoefde helemaal niet plat. Ik heb gewoon gewerkt tot ik 26 weken was, daarna moest ik verplicht stoppen (is de wet hier met tweeling).
Wel vond ik de zwangerschap ontzettend zwaar, tja, het gaat allemaal dubbel zo snel (dikke buik, zuurbranden, etc.)
Mijn kindjes zijn geboren met 32 weken zwangerschap, per keizersnede omdat ze helemaal dwars lagen. Dit viel reuze mee! Iedereen zegt, dat een keizersnede zo verschrikkelijk is en dat het zo lang duurt voordat je weer op de been bent, nou, ik vond dat dus echt meevallen. Ik ben weer full time aan het werk sinds 5 maanden en mijn man is huisman, ik moet zeggen hij heeft alles prima onder controle.
Niet teveel zorgen maken, je rolt er vanzelf in. Het wordt echt een routine.

Zijn het je eerste kindjes ????? Bij mij wel, de eerste en gelijk de laatste. De zwangerschap was zo zwaar dat ik er echt geen zin meer in heb.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan