tweelingmama's

Ha meiden,
Hoe gaat het bij jullie? Schiet wel op he alweer over de helft. Ik hoop dat ze eerder komen dan de 40weken, maar meestal wel.
Ik voel de kleintjes nou ook regelmatig goed sinds vorige week (19 wk). echt geweldig weer. Verder gaat het hier lekker zijn gangetje. Ben niet meer zo verschrikkelijk moe en heb ook geen last meer van m'n bekken, dat was vooral na veel wasmanden tillen van de trap, laat ik nou doen door iemand die in de buurt is, zo kan ik het goed volhouden. Hebben jullie dat ook dat je geen inspannende of lange fietsritjes kan maken. Mijn buik wordt bij teveel inspanning dan echt hard.
Dinsdag weer voor controle bij gyn. Voor mijn gevoel is het zo lang geleden heb er echt weer zin in en volgende week 20 of nou ja 21 half week echo.
Jullie lopen dan toch een paar weken voor he.
Tot schrijfs

Hi!
Gaat ook beter hier, ook met bekken.. Ben niet meer zo moe en slaap weer beter 's nachts. De ene baby voel ik erg veel, naar de ander moet ik echt 'op zoek', omdat bij haar de placenta ervoor ligt. Wel voel ik haar reactie op de bewegingen van haar broertje, want dan krijg ik gelijk minder lucht =)
Vind het heel onwerkelijk en bijzonder, dat ze daar met zn tweetjes van binnen liggen...
Ook meer last van harde buiken, vooral idd na inspanning.. Had ik bij de 1ste geen last van, pas helemaal op het einde.
Mag hopen dat ik over de helft ben (morgen 22 weken)... Toch gaat de tijd wel heel snel, hoor!! Ik merk ook dat ik er steeds meer zin in krijg ;)
Ben van de week op kraamvisite bij een tweeling van 4 weken geweest en vond het enorm bijzonder en ontroerend om te zien... (hormonen, zucht..)
Tis toch wel een bijzondere gebeurtenis, twee tegelijk!! Denken jullie er ook zo over of toch ook veel zorgen over hoe het straks allemaal moet met 2?

Goede middag!!

Hier gaat ook alles zijn gangetje! Sinds ik halve dagen werk gaat het weer een stuk beter. Ik heb alleen vrij veel last van mijn spieren (niet alleen in mijn rug maar ook mn armen en benen) volgens de gyn. komt dat door vermoeidheid. Inmiddels slapen mijn man en ik al een week op matrassen op de zolder omdat de bovenverdieping verbouwd word. Dat werkt natuurlijk ook niet echt heel erg mee voor mn spieren.

Ik krijg er inmiddels ook heel veel zin in! Ik voel de babies ook goed!! Bij 1 ligt de placenta aan de voorkant dus dat duurde wat langer, maar die is inmiddels gaan verliggen (en schopt nu vol overgave in mijn maag) en die voel ik nu ook beter.

Vanochtend werd het dochtertje van vrienden gedoopt..zit je op zo'n houten, harde, krappe bank en schoppen dat ze deden!! Mijn vriendin had het al gezegd, haar dochtertje schopte ook altijd tijdens de kerkdienst (komt door het zingen en het orgel) ik was blij dat ik aan het einde even kon gaan staan...steeds als ik een beetje inzakte kreeg ik duidelijk commentaar...dan hadden ze geen genoeg ruimte en werd het schoppen alleen maar meer!! Grappig is dat!

Nu even naar mijn moeder voor de moederdag! Hebben jullie wat gekregen?? Ik helaas niet dus ik heb besloten dat ik morgen naar de parfumerie ga en zelf maar een cadeautje ga kopen (even mijn voorraad make-up en parfum aanvullen) hihi!!

xxx Nath

Hai!
Bij mij ligt er ook eentje met de placenta aan de voorkant en pas sinds zondag voel ik haar ook veel beter, ze groeien blijkbaar =)
Wel lekker, die bevestiging.. Vrijdag weer naar gyn voor controle.
Ik ben natuurlijk al moeder, dus manlief kon Moederdag niet overslaan en ik kreeg dus een heerlijke parfum (had al veel hints laten vallen, want hij was op)! En ook mijn kleine mannetje had iets geknutseld op het kdv..
Nu lekker 2,5 week vrij!! En daarna nog 4 weken werken en dan stop ik er helemaal mee..!
Merk echt dat ik daar aan toe ben.. jullie ook?

Hai!
Bij mij ligt er ook eentje met de placenta aan de voorkant en pas sinds zondag voel ik haar ook veel beter, ze groeien blijkbaar =)
Wel lekker, die bevestiging.. Vrijdag weer naar gyn voor controle.
Ik ben natuurlijk al moeder, dus manlief kon Moederdag niet overslaan en ik kreeg dus een heerlijke parfum (had al veel hints laten vallen, want hij was op)! En ook mijn kleine mannetje had iets geknutseld op het kdv..
Nu lekker 2,5 week vrij!! En daarna nog 4 weken werken en dan stop ik er helemaal mee..!
Merk echt dat ik daar aan toe ben.. jullie ook?

Mmmm...bij mij valt het juist wel mee! Het gaat de laatste week weer wat beter! Misschien dat als ik eenmaal thuis ben ik het toch wel heel erg lekker vind maar nu moet ik er even nog niet aan denken.

Ik heb de laatste paar dagen wel heel erg veel last van maagzuur! Ik word er helemaal gek van! Het enige wat nog een beetje helpt is vanillevla!

Ha
Ben vandaag op controle geweest, alles was prima in orde. Ze waren goed gegroeid. Ik weet nu hoe ze liggen en voel ze inderdaad ook allebei(nu ik het weet) We willen het geslacht niet weten, maar nu volgende week de 20 w echo! En eigenlijk willen we het dan toch wel weten!! we gaan het dan niet vertellen. over 5 weken mag ik weer op controle, gyn zei gaat goed kom maar over 4/5 weken.
Bij mij hadden de kinderen ook wat geknutseld op school en heb nog 2 orchideeen gekregen.
Ik ben fulltime thuis, dus maakt voor mij niet zo uit. de kinderen hebben nu vakantie, maar dat is dan voor mij vermoeiender dan dat ze naar school gaan, want dan kan ik 's midddags naar bed en nu dus niet.

Grappig om te lezen dat we allemaal onze eigen kwaaltjes en dingen hebben! Dat is dus niet anders dan bij 1 of meerlingen, haha! Iedere zwangere vrouw is (gelukkig) anders.
Net weer controle gehad, baby boy is gedraaid, dus ze liggen nu met de koppie bij elkaar, heel schattig! Bewogen goed, daar maakte ik me de afgelopen dagen zorgen over... Vooral baby girl voelde ik niet (dacht ik), maar achteraf voel ik haar voetjes terwijl ik dacht dat dat die van hem waren, maarja, hij is dus gedraaid.
Gisteren op kraamvisite geweest bij eeneiige tweelingmeisjes.... Oh, dames, het is toch wel echt héél bijzonder, hoor, wat ons te wachten staat!! Krijg er steeds meer zin in..
Fijn weekend! Wij gaan een weekje op vakantie..

Terug
Bovenaan