tweelingmama's

Dames,

Hoe gaat het met jullie?? Groeien de kindjes goed en zijn jullie al klaar met de babykamer??

Ik merk dat ik het nu toch wel een stuk zwaarder ga vinden! Mijn rug doet pijn en in ben vaak zo moe! Verder gaat het gelukkig heel erg goed. De babies zitten keurig in de groeicurve (wel een beetje onderaan maar oke) en ze zijn meestal lekker actief...Ik werk nu nog halve dagen maar ook dat gaat zwaarder worden, ik moet nu echt gaan slapen als ik thuis kom en niet eerst boodschappen gaan doen ofzo. Nog even doorzetten en dan mag ik lekker iedere ochtend 'uitslapen'.

Wij besefte ons ineens dat ze er over 10 weken misschien al zijn....SPANNEND!!!!!

groetjes Nathalie

Hallo,
Hier gaat alles heel goed! Voel m'n eigen prima.
Ben vandaag 24 weken, wat gaat het toch snel, vinden jullie dat ook? 20 w echo was trouwens ook alles in orde met de kindjes (het blijft voor ons een verrassing wat het wordt). was echt geweldig om te zien.
Ik vind het af en toe zwaar. vooral eind van de dag natuurlijk, maar sommige dagen voel ik m'n eigen zwangerder/ dikker/zwaarder dan andere dagen.
Krijg nu echt allemaal van die reacties van; o je groeit hard. Hoever ben je? en allemaal van die nieuwsgierige blikken, vooral op school. Voel m'n eigen dan niet echt makkelijk, want ik ben gewoon wie ik ben, alleen om dat je zwanger bent van een tweeling vinden heel veel mensen je bijzonder. Is natuurlijk ook wel, maar soms best irritant.
succes verder meiden!

Ja dat heb ik ook wel een beetje! Zeker in het begin vond ik het heel erg genant dat er mensen (voor de 'grap') vroegen hoe je dat nou deed, een tweeling maken.... Sowieso hou ik er niet zo heel erg van om in de belangstelling te staan dus ik kan het me heel goed voorstellen!!

Ik voel me de ene dag ook veel beter dan de andere dag, vandaag voel ik me prima, gisteren avond kon ik nog amper opstaan van de bank....Tja..we wisten van te voren dat het zwaar zou worden toch? Als onze kindjes allemaal maar gezond zijn!!

Terug
Bovenaan