@Tweelingmama's

Zijn jullie er nog?? Ik ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat!

Ik ben inmiddels 28 weken zwanger en ben met mijn laatste werkweek begonnen! Eerst leek het me nog zo vroeg om met 29 weken te stoppen met werken maar inmiddels ben ik er zo aan toe!! Ik slaap heel erg slecht en ben daardoor zo moe dat ik me bijna niet meer kan concentreren op mijn werk, aangezien ik werk als verzekeringstussenpersoon is het misschien wel handig als ik een beetje geconcentreerd ben...

Verder gaat alles zijn gangetje, de verbouwing en de babykamer zijn af en alle kleertjes en beddengoed ligt gestreken in de kast. In mijn verlof wil ik nog de kasten beneden op gaan ruimen en daarna lekker genieten van het mooie weer!

Gaan jullie nog op vakantie? Zo ja, waarheen? Ik twijfel nog. Aan de ene kant heb ik heel veel zin om nog even weg te gaan, aan de andere kant durf ik niet meer echt naar het buitenland. Stel dat je dan ineens weeen krijgt of je helemaal niet goed voelt. Mijn man heeft met de bouwvak vrij dus het duurt nog een week of 3 voor hij vrij is, ik ben dan dus al over de 30 weken. Vrienden wilden nog een paar dagen naar Londen en hoewel ik normaal gesproken heel veel zin heb in uitjes en vakanties, krijg ik het nu al benauwd bij de gedachten. We moeten dan sowieso met de boot omdat vliegen niet meer mag, dan ben je daar en loop je de hele dag in zo'n stad te slenteren....ik ben al moe als ik de trap op moet lopen! Hoe denken jullie erover?

Oja, manlief ziet het allemaal nog wel zitten...

Hoi,

Ik herken je dilemma, wij gaan half juli nog wel 10 dagen op vakantie, maar ik ben tegen die tijd ook nog maar 28 weken. Wij gaan overigens ook naar Engeland (Brighton) en willen een citytrip naar Londen maken. Ik weet ook nog niet of ik dat laatste wel zie zitten, in de hitte door een stad slenteren... ik loop nu al niet langer dan een uur en dat vind ik dan behoorlijk pittig! Maar goed, we zien op dat moment waar we wel/niet toe in staat zijn.