@Tweelingmama's

Zijn jullie er nog?? Ik ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat!

Ik ben inmiddels 28 weken zwanger en ben met mijn laatste werkweek begonnen! Eerst leek het me nog zo vroeg om met 29 weken te stoppen met werken maar inmiddels ben ik er zo aan toe!! Ik slaap heel erg slecht en ben daardoor zo moe dat ik me bijna niet meer kan concentreren op mijn werk, aangezien ik werk als verzekeringstussenpersoon is het misschien wel handig als ik een beetje geconcentreerd ben...

Verder gaat alles zijn gangetje, de verbouwing en de babykamer zijn af en alle kleertjes en beddengoed ligt gestreken in de kast. In mijn verlof wil ik nog de kasten beneden op gaan ruimen en daarna lekker genieten van het mooie weer!

Gaan jullie nog op vakantie? Zo ja, waarheen? Ik twijfel nog. Aan de ene kant heb ik heel veel zin om nog even weg te gaan, aan de andere kant durf ik niet meer echt naar het buitenland. Stel dat je dan ineens weeen krijgt of je helemaal niet goed voelt. Mijn man heeft met de bouwvak vrij dus het duurt nog een week of 3 voor hij vrij is, ik ben dan dus al over de 30 weken. Vrienden wilden nog een paar dagen naar Londen en hoewel ik normaal gesproken heel veel zin heb in uitjes en vakanties, krijg ik het nu al benauwd bij de gedachten. We moeten dan sowieso met de boot omdat vliegen niet meer mag, dan ben je daar en loop je de hele dag in zo'n stad te slenteren....ik ben al moe als ik de trap op moet lopen! Hoe denken jullie erover?

Oja, manlief ziet het allemaal nog wel zitten...

Hoi,

Ik herken je dilemma, wij gaan half juli nog wel 10 dagen op vakantie, maar ik ben tegen die tijd ook nog maar 28 weken. Wij gaan overigens ook naar Engeland (Brighton) en willen een citytrip naar Londen maken. Ik weet ook nog niet of ik dat laatste wel zie zitten, in de hitte door een stad slenteren... ik loop nu al niet langer dan een uur en dat vind ik dan behoorlijk pittig! Maar goed, we zien op dat moment waar we wel/niet toe in staat zijn.

Jij krijgt ook nog eens een tweeling begrijp ik + dat je pas over een paar weken weg kan gaan, dus ik snap jouw dilemma helemaal. Eerlijk gezegd is de enige tip die ik je kan geven om goed naar je gevoel te luisteren. Als het je stress en onrust oplevert, moet je er gewoon niet aan beginnen, dan geniet je er toch niet echt van. Als je het ziet als een heerlijke kans om er nog even uit te gaan moet je het lekker wel doen! En zijn er geen alternatieven mogelijk? Dus wel even lekker weg, maar niet 'helemaal' naar Londen? Ik bedoel, een weekje aan de NL'se kust is ook erg relaxed. En dat levert bij jou misschien wat minder stress op.

Nou ik ben benieuwd wat je gaat beslissen, succes!

Enne... herkenbaar dat manlief het allemaal nog wel ziet zitten, ik heb er ook zo een! Hahaha... dus het wordt nog wat als ik puntje bij paaltje het niet zie zitten om Londen nog in te gaan. Daar gaat hij van balen. Maar ja, weet je, het is nu eenmaal zoals het is!

Hai Nathalie,

Ik ben er nog!! Alles gaat goed hier, vanmiddag weer naar het ziekenhuis voor een groeiecho, ben nu 28 wk en 2 dagen. Ben vorige week gestopt met werken, net als jij slaap ik ook veel slechter, ben moe en ongeconcentreerd. Ook in mijn werk (P&O) is dat niet echt handig! Bovendien heb ik ook nog een peuter van 3 rondrennen.. Een tweeling dragen is zo veel zwaarder dan 1 baby. Geregeld word ik in winkels aangesproken met 'je hoeft zeker niet lang meer!'... Ik vòel me ook net als bij de eerste rond 39 weken! Maarja, ze mogen nog wel even blijven zitten, hoor..
Met de babykamer gaan we volgende week beginnen, maar dat is niet zoveel werk. Verder druk met de namen, geboortekaartje etc.
Wij zijn in mei een weekje in eigen land weggeweest en dat was heerlijk. Ik zou er nu niet meer aan moeten denken om door een stad te slenteren of een hele auto te moeten inpakken voor een rit naar de zon! Ben het eens met Blossom, je moet vooral even je eigen (en daarmee die van de kindjes) belang voorop zetten, anders krijg je daar later spijt van. Ver vooruit plannen kan nu even niet, want je weet niet hoe deze zwangerschap verloopt en hoe jij je straks voelt! Bij mij kan het zelfs van dag tot dag verschillen =)

Het wordt wel steeds tastbaarder dat er toch echt 2 kindjes bij gaan komen, ik kan bijna niet wachten. Toch geniet ik ook wel bewust van die 2 in mijn buik, nu zijn ze nog echt helemaal van mij =))

Werk ze nog even en daarna welverdiend verlof!!

Hai Nathalie,

Ik ben er nog!! Alles gaat goed hier, vanmiddag weer naar het ziekenhuis voor een groeiecho, ben nu 28 wk en 2 dagen. Ben vorige week gestopt met werken, net als jij slaap ik ook veel slechter, ben moe en ongeconcentreerd. Ook in mijn werk (P&O) is dat niet echt handig! Bovendien heb ik ook nog een peuter van 3 rondrennen.. Een tweeling dragen is zo veel zwaarder dan 1 baby. Geregeld word ik in winkels aangesproken met 'je hoeft zeker niet lang meer!'... Ik vòel me ook net als bij de eerste rond 39 weken! Maarja, ze mogen nog wel even blijven zitten, hoor..
Met de babykamer gaan we volgende week beginnen, maar dat is niet zoveel werk. Verder druk met de namen, geboortekaartje etc.
Wij zijn in mei een weekje in eigen land weggeweest en dat was heerlijk. Ik zou er nu niet meer aan moeten denken om door een stad te slenteren of een hele auto te moeten inpakken voor een rit naar de zon! Ben het eens met Blossom, je moet vooral even je eigen (en daarmee die van de kindjes) belang voorop zetten, anders krijg je daar later spijt van. Ver vooruit plannen kan nu even niet, want je weet niet hoe deze zwangerschap verloopt en hoe jij je straks voelt! Bij mij kan het zelfs van dag tot dag verschillen =)

Het wordt wel steeds tastbaarder dat er toch echt 2 kindjes bij gaan komen, ik kan bijna niet wachten. Toch geniet ik ook wel bewust van die 2 in mijn buik, nu zijn ze nog echt helemaal van mij =))

Werk ze nog even en daarna

Hai Nathalie,

Werk ze nog even en daarna

Hai Nathalie,

Werk ze nog even en daarna met welverdiend verlof!
Groetjes!

Terug
Bovenaan