@Tweelingmama's

haha...wel lekker veel reacties op deze manier toch??

We hebben besloten dat we niet mee gaan. Mijn man vond het bij nader inzien ook niet heel erg verstandig. Gisterenavond ook nog 3 uur voorweeen gehad dus nu is het helemaal duidelijk! Die weeen gingen trouwens gewoon weer over dus voorlopig nog even geen paniek!

Ik zie er ook echt naar uit dat ze er straks zijn en ik kan me zeker voorstellen dat het met een kindje van 3 nog een stuk zwaarder is!

Myrte, zijn je kindjes goed op gewicht?? Ik moet volgende week (met 29 wkn) en ik ben echt benieuwd! Ik heb er heel veel zin in dat ze komen maar het is nu ook heel gezellig in mijn buik hoor! Ze hebben net samen de hik gehad, dat voelt zo gek! Zo te voelen liggen ze nu alletwee met hun hoofd naar beneden!

Blossom; je hebt gelijk hoor! Ik blijf veel liever in NL! Misschien dat we dat nog wel doen. Het dorp waar we wonen ligt aan een rivier en heel veel vrienden hebben een boot, we kunnen dus ook nog lekker gaan varen (mijn man heeft een waterscooter, maar dat lijkt me dan weer niet zo handig!) Ik snap dat je er ook tegenop ziet om een hele dag in Londen te lopen. Ik ben toen ik 17 wkn was nog in New York geweest en toen vond ik het al best vermoeiend.

Jammer dat we precies in de zomer hoogzwanger zijn, met die prachtige zebra-buik ga ik ook liever niet in bikini lopen!

ha meiden,
Ik was ook echt benieuwd hoe het met jullie gaat, maar het kwam er niet van om een topic te openen.
Ik ben nu 26w5d en tot nu toe gaat het heel goed. mijn buik gaat nu echt wel in de weg zitten, maar dat hoort erbij en is een goed teken, toch?
Ik ben fulltime thuis en ga op ma, di en do middag echt naar bed, dan ben ik gewoon fitter als mijn man en kinderen thuis komen en hoef ik 's avonds ook niet zo vroeg. Gisteren heb ik voor het eerst gezegd dat het nu toch wel een zwaar vrachtje wordt, maar het is ook per dag heel verschillend.
De babykamer zijn we nu aan bezig. Kasten gekocht en in elkaar gezet, bedje (leggen de kindjes de eerste paar weken bij elkaar in een ledikantje) neerzetten en ze geven mooi weer af dus ik ga alles komende week wassen en kijken wat ik nog nodig heb. Het gaat nu echt kriebelen, je weet niet wat je te wachten staat, zo spannend echt heel anders dan bij de andere kinderen.
Liggen jullie kindjes goed op groeischema of lopen ze ook iets achter. Vorige week controle gehad en ze liepen een ongeveer een week achter op groei, maar zaten nog mooi binnen het lijntje. Ook lagen ze gezellig met de hoofdjes naast elkaar, alleen in stuit dus hopen dat ze nog lekker gaan draaien.
Succes verder en doe het lekker rustig aan!!

nathalie als ik jou was zou ik je eigen echt niet te veel dingen meer op de hals halen, als je lekker in de buurt nog wat op vakantie gaat is waarschijnlijk een stuk ontspannender. Dat is mijn idee he, ik moet er niet aan denken om met dat warme weer van alles te moeten, laat mij maar lekker thuis.

Hey hallo

Ook ik ben er nog hoor! Het is allemaal wel erg druk thuis met 2 kids en die buik die nu toch echt wel enorm in de weg zit. Ondertussen ben ik 31 weken en de kids liggen een week voor op groei, dus dat worden niet echt kleintjes!
Werken doe ik al een poos niet meer, mijn bekken doen niet meer wat ik wil, en aangezien ik in de zorg zit en echt aan de bedden sta was dat niet meer mogelijk. Het is wel raar want mijn andere 2 kinderen heb ik echt nergens last van gehad en gewoon doorgewerkt tot 34 weken en nu zit ik al z'n tijd in de ziektewet. Dus ik vind het een heel stuk zwaarder.
Op vakantie gaan we niet meer aangezien ik al over een week of 5 a 6 ga bevallen, en de vakantie is dan net begonnen.
Hier is alles ook klaar met kamerschikken. Nu alleen nog dikker gaan worden en aftellen.

Liefs Twinmama

Hi allemaal!
Zo te lezen hebben we allemaal hetzelfde gevoel: buik zit in de weg, lekker rustig aan doen, met kamertje bezig en wachten op....
Gister weer echo gehad dus en alles was goed, Baby A weegt 1250 gram en Baby B iets minder, 1150 gram. Precies op de curve. (28w2d)
Baby A is de jongen en hij lag in onvolkomen stuit, dus met billen naar beneden, maar dat kan nog tot een week of 30-32 veranderen! Ze lagen ook met de koppies bij elkaar, maar verder waren ze erg rustig in tegenstelling tot nu, haha.
Nou, hou je taai en geniet van het 3e trimester!

Dames,

Ik zit voor de laatste keer achter mijn computer op mijn werk!! Hierna ga ik met verlof.....raar gevoel zeg! Aan de ene kant is het super lekker aan de andere kant is het ook wel heel raar om me ineens zo 'nutteloos' te voelen...Nou ja, eerst maar eens wat huishoudelijke klusjes opknappen en daarna genieten van het mooie weer!

Wat zijn jullie plannen voor tijdens je verlof?

en nathalie... hoe was je eerste verlof dag? lekker van het zonnetje genieten? Je treft het wel hoor.
Hier gaat alles z'n gangetje. de kinderen moeten nog tot 23 juni naar school, daarna zijn ze 6 weken thuis, dus eigenlijk heb ik geen verlof hihi, beetje onzin natuurlijk, maar hoop dat ze zich een beetje kunnen vermaken en dat ik niet al te veel uit de kast moet trekken. Maar we zien wel. ik heb me al heel wat zorgen in m'n hoofd gehaald de afgelopen tijd en het is tot nu toe alles meegevallen!
Geniet van je verlof en de zon en natuurlijk de schopjes en duwen van je kleintjes in je buik!!
groetjes

Hoi,

De tweede dag is beter bevallen dan de eerste! Gisteren had ik nog een beetje het gevoel dat ik aan het spijbelen was. Ik moest heel veel doen voor mn gevoel (want ik ben vrij) maar omdat het zo warm was ging dat ook niet echt heel lekker. Ik werd ook nog gebeld door een vriendin/collega die belde om te zeggen dat bij een andere collega haar dochtertje met 37 weken in de buik is overleden... zo erg! Gelukkig mocht ik s middags voor een groeiecho dus dan konden ze me gelijk even gerust stellen. Die echt was trouwens super! Ze zijn super goed gegroeid (hebben wel iets achterstand maar niet veel) en ze bewegen ook nog heel goed!

De tweede dag is veel beter gegaan! Lekker relax en genoten van het weer!

Jullie ook lekker genieten...enne leg de tuinslang in de tuin, dan kunnen je kinderen heel de middag in zwemkleding buiten spelen toch??

Groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan