@ tweelingmama's

Hi meiden,

Ik las al onder het topic 'Hoe gaat het' dat het bij Mamamar nog wel goed gaat, maar dat Nathalie het helemaal zat is! Dus ik dacht: we doen weer even een tweelingtopic, want onze beebs zullen toch hoogstwaarschijnlijk een paar weekjes eerder komen, wellicht wel in augustus?
Net als Mamamar, liggen mijn baby's ook in mijn schoot, ik kan niet meer met mijn benen bij elkaar zitten. En net als Nathalie ben ik het helemaal ZAT!! Alle kwaaltjes, de enorme buik, de bekkenpijn, het wachten, het niets meer kunnen, mijn hormonen, noem maar op! En tegelijk voel ik me daar een beetje schuldig over, want we zijn weer heel snel zwanger geworden, en spontaan gezegend met 2 kinderen erbij, terwijl dat niet voor iedereen geldt.. Maar de lol is er nu wel vanaf!
Donderdag nog echo en dan maandag inwendig onderzoek om te bepalen hoe ze gaan inleiden (ben dan 37w1d).
Het einde is in zicht en ik kan niet meer wachten!
Ben benieuwd naar jullie!

Zoals hierboven al staat was ik het al zat, maar vandaag.....!! Ik kan wel huilen. Ik heb al 2 nachten maar 2 uur geslapen, ik ben wel moe maar kom gewoon niet in slaap. Alles doet pijn en ik wil echt niet meer. Afgelopen weekend ging alles nog prima hoor en misschien dat ik me over een paar dagen wel weer gewoon goed voel, maar nu...Net als bij jou Myrte doet mijn bekkenpijn, mijn longen (1 baby is netjes ingedaald, maar beide liggen met hun onderbenen onder/achter mijn ribben) Ik heb dat schuldgevoel ook heel lang gehad hoor, zeker in het begin toen ik er nog heel erg aan moest wennen dat we een tweeling zouden krijgen. Inmiddels is dat gevoel aardig weg en wil ik gewoon 'verlost' worden!! Ik heb al tegen mijn man gezegd dat ik noooooit meer zwanger wil worden (hij antwoorde heel lief: Als jij dat niet meer wil hoeft dat ook niet meer hoor)

De gyn. heeft tussen neus en lippen door wel gezegd dat hij misschien iets voor me kan doen als ik over een week (37 wkn) nog loop, maar heeft niks belooft. Ik hoop nog steeds dat het voor die tijd wel een keer goed doorzet, mocht dat niet zo zijn dan ga ik echt zeuren tot hij me helpt!

Meiden nog heel even geduld en dan zijn ze er!! Even doorzetten nog!

Hey Nathalie,

Hoe herkenbaar!! Gelukkig nam de gynaecoloog in het ziekenhuis mij heel serieus toen ik 2 weken geleden zei dat ik het niet langer dan 37 weken zou trekken. Wellicht kun je dit bij je volgende controle ook nog even heel duidelijk maken, want niemand heeft er iets aan als je oververmoeid aan de bevalling begint èn met name de periode erna!!
Vanaf 36 wk gaat de werking van de placenta afnemen en we zijn al hartstikke ver gekomen. Zou zonde zijn als ze je nu te ver laten lopen, terwijl je het zelf niet meer ziet zitten..
Sterkte nog even, you're not alone!

En de andere dames: bedankt voor de bemoedigende woorden =)

Lieve tweeling mama's,

Ik hoop voor jullie dat de kleintjes snel geboren worden en dat jullie dan dubbel kunnen genieten..

Nog even volhouden, veel sterkte!!

Liefs, Liselotte

Hey tweelingmama's,

Nog heel eventjes, en dan kunnen jullie jullie mini's in jullie armen sluiten!!
Heel veel succes, en vooral sterkte met die verschrikkelijke laatste loodjes. Ik klaag af en toe wel een beetje, maar kan me neit indenken hoe het voor jullie is!! Heel veel sterkte! En we hopen snel op een berichtje dat jullie toch augustusmama's zijn geworden ;)

Liefs,

T

Tweelingmama's,

Ook ik wil jullie even een hart onder de riem steken. Mijn topic 'hoe gaat het' was ook vooral uit nieuwsgierigheid naar jullie. Maar om niemand te vergeten heb ik er een algemeen topic van gemaakt (en ik was natuurlijk ook erg benieuwd naar de andere zwangeren).

Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie het zat zijn en daar hoeven jullie je niet voor te schamen!!

Wie weet kunnen jullie heel gauw een topic 'geboren' plaatsen.
Maar wel graag op het septemberforum ook al worden jullie augustusmama's ;-)

Liefs,

Terug
Bovenaan