@ tweelingmama's

Tuurlijk plaats ik mijn berichtje op het Septemberforum! Jullie luisteren ook altijd netjes naar ons gezeur, dan gaan we jullie het leuke nieuws toch niet onthouden??

Myrte, ik ga inderdaad duidelijk maken dat ik ze wil laten komen bij de volgende afspraak. Desnoods pers ik er een paar tranen uit (waarschijnlijk hoef ik daar niet zo heel erg mijn best voor te doen, ze zitten redelijk hoog) Maar laten we positief blijven, misschien zijn ze er voor die tijd al!

Vandaag bij C1000 een fruitpakket gehaald en daar zit ananas in...die ga ik vanavond helemaal opeten....dat stimuleert weeen toch?? hihi

Ha meiden,
Het gaat bij mij inderdaad nog redelijk goed. Voel me goed heb absoluut geen pijntjes of last van benauwdheid. Eigenlijk ben ik het nog niet echt heel beu kan nog wel even. Heb ook echt beetje op eind de vakantie gerekend, dus begin september dan ben ik pas 37 weken.
Ik doe eigenlijk heel de dag niks en de 2 oudste kinderen, gaan steeds logeren bij zussen of een dagje spelen en de jongste gaat mee slapen 's middags. Ben wel heel erg in mezelf gekeerd en kan me nergens op concentreren, ziet zomaar een beetje te seuten.
Gisteren had ik even 'paniek' had echt het gevoel dat de bevalling niet lang op zich zou wachten, maar vandaag weer rustig doorgescharreld. af en toe heb ik wel harde buiken, maar niet meer dan 3 op een dag.
Ik mag dond. op controle, hebben jullie nou ook elke keer een ctg? Ben ook heel benieuwd of ze eigenlijk wel goed liggen en of de onderste al is ingedaald.
Maar meiden ik wens jullie veel sterkte toe en hopen dat de beebs er bij jullie over een week zijn.
nathalie eet smakelijk met je ananas en hopen dat het helpt. Bij onze jongste was ik 5 dagen overtijd en zo beu dat we seks hebben gehad en 5 uur later was de knul er. Maar bij iedereen is het weer anders.

Seks hebben we ook al geprobeerd : P, misschien vanavond nog maar een keer.... Ananas is inmiddels bijna op, er staat nog een beetje in de koelkast! Verder heb ik afgelopen nacht gelukkig weer super lekker geslapen dus mijn humeur is ook weer wat beter. Vanochtend op mijn gemakje de bovenverdieping schoongemaakt en mijn moeder heeft het hele huis gestofzuigd, we zijn er dus helemaal klaar voor!

Ik hoorde dat vooral het hart van de ananas de bevalling opwekt.. Heb nu nog niet geprobeerd, vorige keer wel, heeft toen niets geholpen =(
Ik denk dat in onze gevallen, de medische wereld er aan te pas moet komen om de bevalling op te wekken!
Ik heb vannacht ook heerlijk geslapen, om half 12 voor laatst naar toilet en toen pas om 6:45 weer. Wel word ik lichtjes wakker als ik van mijn ene naar de andere kant draai, maar dat is niet zo erg.
Vanmiddag naar het ziekenhuis, voor laatste groeiecho! @Mamamar: ik heb nog geen enkele keer een CTG gehad..

Spannend!! Laat je even weten hoe het gegaan is?

Ik heb vannacht weer helemaal niet goed geslapen, tegen de ochtend val ik in slaap maar daar rust je ook niet echt van uit. Het is vandaag weer aardig aan het rommelen dus misschien dat het nu wel een keer gaat doorzetten. Ik heb mijn man nog maar niet gebeld van zijn werk, eerst maar eens een tijdje regelmatige weeen...

Jullie horen het wel!

vandaag voor controle en ctg geweest. alles was weer helemaal in orde en de baby's liggen allebei met het hoofdje naar beneden en de onderste ligt vast. yes yes ik had nog steeds visioenen van een stuitligging maar die is nu voorbij.
Een ctg is volgens de verloskundige hier in het ziekenhuis normaal bij een tweeling zwangerschap vanaf 34 weken 1 keer per week en vanaf 36 weken 2 keer per week.
Heb gevraagd voor groeiecho, maar dat doen ze niet meer omdat het zo onbetrouwbaar wordt.
Ook kreeg ik te horen dat ze me in principe gewoon doorlaten lopen tot 40 weken. Ze gaan zeker geen stappen ondernemen voor de 38 en dan zien ze dus verder hoe het met mij en de baby's gaat. Het was wel even slikken, maar hoelanger de zwangerschap duurt hoe sneller ik ook naar huis mag na de bevalling. We zullen wel zien. weeen remmers gebruiken ze niet meer na 34 weken dus als het nu begint zijn de baby's daar gewoon aan toe.
Myrte hoe was het bij jou vanmiddag?
Nathalie hoe voel je je nu, is het al doorgezet?

Nee, niet doorgezet! Helaas...Ik ben even gaan slapen gister middag en daarna was het over. Nou ja, we houden het nog maar even vol!

Bij mij in het ziekenhuis is het ook niet normaal om een ctg te doen hoor! Ik heb er al wel heel veel gehad toen ik in het ziekenhuis lag en daarna nog 2x omdat ik weer weeen kreeg. Ze doen bij ons wel weer groeiecho's, maar niet meer na de 37 weken geloof ik. Volgende week ben ik 37 weken en dan krijg ik er dus nog 1. Gek he, dat het overal zo anders is. Er is bij ook niet belooft dat ze me in gaan leiden hoor! Pas na de 40 weken idd, toch ga ik volgende week vragen of ze niet iets voor me kunnen doen.

Succes nog even!

Terug
Bovenaan