Twijfel 3D echo

Hee meiden,

Nog even een topic van mij. Ik twijfel enorm over een 3D/4D echo....

In eerste instantie riep ik heel hard: NEE! Dat gaan wij niet doen en waarom niet.....omdat ik bij het eerste kindje van mijn broer de dvd van hun 3D echo had gezien en ik vond het net een klei poppetje, vond het zelfs een beetje eng.

Nu ik zelf wat verder ben in de zwangerschap begint er wat aan me te knagen. Heb de 3D foto van mijn broer z'n 2de kindje gezien en ook wat 3D foto's van de dames op FB en twijfel slaat nu wel heel hard toe.

Kijk, elke zwangerschap is bijzonder en uniek maar deze, van een tweeling helemaal en ook is dit mijn eerste en zeer waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap. Ben zo bang dat als we het niet doen, we er achteraf spijt van gaan krijgen.

We hebben met 16 weken hier op de hoek (Baby's World) een extra echo laten maken (2D geslachts bepaling) en graag zou ik weer bij haar willen. Vind het alleen wel belachelijk duur 105 Euro!!! Ik weet niet eens of het wel kan met een tweeling, zou ik eerst eens moeten informeren.

Mijn man zegt: als je het graag wilt, doen we het gewoon! Heb wel begrepen dat het vanaf week 27 á 28 het mooiste is. Hier kan het namelijk al veel eerder maar goed....nog even nadenken.

Gaan jullie nog een 3D/4D echo laten maken?

Liefs Lynn.
 
hey lieverd,

Ik heb er echt geen seconde spijt van gehad!! heb er weken naar uitgekeken en je zag het resultaat met 24 weken super duidelijk! ik ben niet snel emotioneel maar moest toch echt even een traantje wegpinken toen ik haar mooie gezichtje zag!

ik weet eerlijk gezegd ook niet of het met een tweeling kan maar lijkt me wel toch?? ik zou niet weten waarom niet. Misschien hadden ze bij je broer niet zo goede apparatuur of was ze nog niet zo ver in de zwangerschap?

met 27/28 weken heb je echt mooi beeld hoor! ik weet zeker dat je er geen spijt van zult krijgen als je het doet.

dikke kusss
 
Ik twijfel ook... Bij mn vorige zwangerschap had ik nog meer extra echo's (vrijwilliger voor bij opleiding voor echoscopistes) en kreeg ook paar x 3d, maar nu hebben ze die vrijwilligers niet nodig en de echo's die ik ga krijgen zijn 2d. Of ik moet geluk hebben met de 30 weken echo, maar dat weet ik dan pas.

Maar idd, die prijzen!!! Aaaaahhh! Ongelofelijk en zoooo commercieel... Hier dus nog een in dubio!
 
Hey Lynn,

Ik twijfel ook heel erg. Het lijkt mij wel ontzettend mooi om te zien en benieuwd of je al wat kunt herkennen en dit straks ook bij de geboorte herkent.

Maar vooral de prijs maakt mij aan het twijfelen, denk dat als Nick die prijs hoort hij zegt "laat maar zitten". Maar ik snap je gevoel wel hoor dat je anders denkt er misschien spijt van te krijgen.

Succes met je beslissing meid.
 
Hier ook getwijfeld ivm prijs. Krijg echter reacties van vriendinnen en schoonzus dat dit het echt waard is. Mijn man wil het heel graag.... Waarschijnlijk heeft mijn schoonzusje via haar werk kortingsbonnen dus dat zou mooi zijn. Na het zien van de foto's van Dbby ben ik om!

Het kan met een tweeling. Bij het echocentrum waar ik wil gaan staat er een stukje van op de site (babyvisie Apeldoorn). Kost bij hen niets extra's.

Succes met het nemen van een besluit!

Liefs,
 
Heej, zo'n 3D/4D echo is nu (tijdens zwangerschap) heel bijzonder.
Je kan je kindjes alvast even bekijken.
Toen ik zwanger was van mijn dochter,,waren zoiezo mijn echo's heilig! Ik pakte ze er soms even bij om naar te kijken.
Maar als je kindje er eenmaal is, hecht je er helemaal geen waarde meer aan! Anders in ieder geval. Je babytje in het echt is natuurlijk niet keer zo mooi en voelt lekker en ruikt lekker.
Dit is de reden dat ik het nu niet ga doen.
Mijn man zit tegen over me op de bank en ik vraag of hij het zou willen.
Hij zegt; nee, waarom? 105 euro vindt ik het niet waard!
Ben benieuwd wat je gaat doen!
X
 
Terug
Bovenaan