twijfel aan bijvoeding

@kelly, dat doet elk kind op die leeftijd, maar ze kijken zowiezo heel geinteresseerd naar alles wat je doet en willen alles pakken, maar goed, ieder het zijne!

@mj dat had ik toch omschreven
kalm maar het was maar een vraag
en dit is niet mijn eerste hoor
maar toen deet ik alles volgens
boekje
was benieuwd wat andere moeders deden.

als jij je daar zo over opwind
lees het dan niet.

hahah...wordt een lekkere discussie zo!

Iedereen kan zn mening toch geven, uiteindelijk lekker doen wat je zelf wilt.

Moet zeggen dat als ik hier lees ik ook wel eens denk wat vroeg allemaal. En Florian kijkt ook geinteresseerd naar me als ik eet..maar ook als ik de ramen was of met iets anders zwaai en ik bied hem de spons maar niet aan om op eten...
maar even alle gekheid op een stokje.

Ik geloof dus niet dat als je baby geinteresseerd naar je handen/ eten kijkt het aan eten toe is.. ik ben een voorstander van wachten tot 6 maanden. En ik vind hapjes geven stiekem ook een beetje gepruts en geknoei..dus ben blij dat ik dat nog niet hoef.
Florian zn kokhalsreflex zit ook nog helemaal voor op zn tong, en hij werkt alles zo weer naar buiten... en dat is volgens mij een teken dat ie er nog niet aan toe is.

Groetjes Annemiek

Ik ben er wel mee gestart en het is hier wel heel duidelijk dat hij iets anders wil dan melk. Die wordt gewoon geweigerd. Happen en eten nakijken deed hij al weken maar daar had ik geen boodschap aan. Hhahaha. Maar nu moet ik wel anders gaat er helemaal niets naar binnen.

@juditje volg gewoon je gevoel. Als je merkt dat ze er last van krijgt kun je het altijd nog even uitstellen.

Joany krijgt al vanaf 3mnd fruithapje en gister heeft ze groente gekregen ging er ook goed in hoor. Ze was afgelopen vrijdag 4mnd.
Ik denk dat je als moeder zijne zelf echt wel weet wanneer je kindje er aan toe is om iets anders als fles/borst voeding te krijgen.
gr priscilla

@judith, ja wat zeg ik fout dan? je bent benieuwd wat andere moeders vinden/doen en je vraagt je af of je niet beter die 2wk nog kan wachten! Nou ik zie het probleem niet om die 2wk te wachten, dat is wat ik zeg, niet meer en niet minder.
Wat jij doet is je eigen keus, maar je stelt een vraag en daar kan ik alleen maar mijn mening over geven!

haha wat een disscusie
leuk om te lezen hoe idereen er over denkt
ik zal wel kijken wat ik doe
ben eerlijk gezecht de fles zat dus van mij
mag ze
ben ook niet zo'n baby moeder
als ze zo'n maand of 3 zijn vind ik het als maar
leuker zijn ze ook nog wel baby
maar komt er steeds meer leven in

maar het liefst heb ik ze vanaf een jaar
of net als mijn oudste die is 3

wij zijn nu een dikke week bezig met groentehapje. elke avond rond 17.00/ 17.30 krijgt Jorn een paar hapjes groente. gister at ie het halve potje bruine bonen... vind ie schijnbaar lekker... maar eigenlijk elke avond een hapje of 8. Jorn was dik 3 maand toen ik ermee begon. op advies van de kinderarts. omdat mijn zoon reflux heeft. en vaste voeding dan beter werkt. omdat het dikker is en dus beter in de maag blijft zitten.

Je moet doen wat jezelf goed acht. Iedereen denkt daar anders over. Je kunt altijd een paar hapjes proberen. lukt het niet, is zij er nog niet aan toe. en dan wacht je gewoon nog ff... zo ben ik ook gestart. kijk wel of het lukt.. maar meneer ziet de lepel en hapt al :D

Terug
Bovenaan