twijfel aan mijn kinderarts

Hiya Momma's,

Oke ben eindelijk uitgelachen om de "interne bloedingen van de koe" dus nu kan ik weer reageren.
Ik heb uiteraard ook het een en ander gegoogled. En die ene keer dat ie koemelk gekregen heeft zit me geen moment meer dwars. Normaal krijgt hij formula (opvolgmelk? haha sorry hoor ben niet aan dat woord gewend en het klinkt zo belgisch) over het algemeen is het soja melk omdat ie in het begin nogal last had van maagkrampen etc. nu wisselen we het af met gewone formula waar wel lactose in zit.
Dank voor jullie reacties trouwens, het voelt altijd weer beter om te weten dat andere mensen met j medenken.

Oh en trouwens wie zei "pfff oud" en je bent 32? haha jij moet over de knie! Als dat oud is, ben ik antiek. Ik ben 35, eind van dit jaar 36. Weet het....late moeder maar om dat goed te maken heb ik dan weer een veel jongere man haha.

Ajuus,ilja

oh en uhhm, wat is Hyves? lol hier betekend het een soort van uitslag op je huid, dus toen je (stephanie) vroeg ik ok soms Hyves had dacht ik ...pardon?!

Maar ik neem aan dat je wat anders bedoelt?

anywho mijn e-mail is ilja@nalewajk.com

oppassen met sojamelk hoor, heb laatst gelezen dat daar een stof inzit die lijkt op het hormoon oestrogeen, schijnt niet zo gezond te zijn.

mama van Rêve

Ha ha ha Ilja!
Ja, ik kom er maar even bruut tussendoor: Hyves is een vriendennetwerksite op internet, ik denk een beetje vergelijkbaar met MySpace.com, denk ik  (www.hyves.nl).
De meeste mama's hier hebben een hyvessite waar vandaan ze foto's plaatsen. Hyves is in nl. inmiddels helemaal ingeburgerd en heeft dus helemaal niks met een huiduitslag te maken (of interne bloedingen whatsoever!)
Ha ha ha, ik lig dubbel hier!

Groetjes,
Ellen

EEEK, Oestrogeen. Zou het daar door komen dat iedereen hier altijd denkt dat Max een meisje is?

Maar zonder gekheid, heb het ff opgezocht, en dit is niet gewone soja melk, maar "formula" speciaal ontwikkeld voor babies. En gelukkig hormoon vrij. ( en vrij van stoffen die net doen alsof ze een hormoon zijn ook)

Nu alleen nog voorkomen dat mijn zoon opgroeit met een knots van een identiteits crisis. Heb een shirt voor hem gekocht met de tekst "I am NOT a girl" dat leek me een goed begin.

Toch eens kijken naar de site voor Hyves, foto's plaatsen is a real pain in the ass. Mischien gaat het daar beter. Dank voor de tips dames.

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan