Twijfel geslacht :-(

Nou, wat heb ik toch veel vragen he?!
Op deze valentijnmorgen ;-)

Eerst wil ik even de duidelijkheid scheppen dat het mij 0,0 procent interreseerd of het een jongen of een meisje is!! Waarom ik het wel wilde weten tijdens de echo is omdat ik TE nieuwschierig van aard ben en anders zeer onrustig zal zijn in de andere 20 weken helemaal als zo'n echoscopiste het dan wel heeft gezien aaaahhhh, ik MOEST het weten nou, ja nu mijn vraag!

We krijgen een meisje, tijdens de echo was er een ook studente bij en ze zijn samen echt opzoek gegaa naar een balzakje. Niks te zien 2 streepjes hadden ze het over!
Nou begint iedereen over verhalen dat ze het fout kunnen hebben dat ik niet moet gaan shoppen dat ik een second opinion moet doen etc.
Ik weet natuurlijk ook wel dat het niet 100% is maar ik heb alleen maar jongensbabykleertjes nog van de 1e en wil wel shoppen voor de tweede anders heb ik straks niks,...
Moet ik nou alles wit kopen?
Is er iemand die zich hier ook druk om kan maken?
Ik bedoel: rose kamertje maken kan dan ook niet mijn nesteldang begint op te komen maar nou, wat hoe moet ik dit gaan doen?

lfs en iedereen een happy valentijnsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goeiemorgen!! Nou nou wat een twijfels weer - ik kan het me wel voorstellen maar wat een vervelende mensen sorry hoor! Ik zou me er niets van aantrekken, je krijgt gewoon een meid. Mijn vriend zag al een balzakje en piemel dus 2 echoscopistes zullen het wel weten toch?!! Je ziet echt geen 2 strepen als t een jongen zou zijn. Ik heb wel eens gehoord dat het anders is maar dat is zelden, je kunt het met meen ik zo'n 16 weken al goed zien. En als het echt echt zo'n uitzondering zal zijn, dan heb je nog iets liggen van de eerste blijkbaar ;-) een verfje is ook gauw gezet toch? Gewoon lekker gaan shoppen! En anders een pretecho nog een idee?? Veel plezier met de voorbereidingen, laat je niet gek maken!
liefs
Ingrid

nou ben t helemaal met ingrid eens!!

er waren ook al mensen bij mij die zich afvroegen of ze geen foutje konden maken.
maar idd, een jongen is vaak zo duidelijk te zien!

ga lekker shoppen en lekker genieten!!

liefs

hoi,
heken het helemaal.precies het zelfde bij de echo.
2 strepen,dacht ja kan ook uitgroeien naar balzakjes.
dat zei ze ook,ze kon het niet met 100 procent zeggen.
willen toch nog pretecho laten maken dus mag ze weer gaan kijken,in die tussentijd durf ik ook niks te kopen.
gr marjan

Heej, Marjan!

Dat had ik idd ook bij jou gelezen maar das toch gek want bij 16 weken is het al te zien en al bepaald. Wel vervelend he?!
Wij hebben met 28 weken nog een echo maar dat duurt nog 7 weken en ik wil zoooo graag met het kamertje bezig :-((((

Wanneer ga jij voor de pret? X

Goedemiddag dames,
Volgens mij kun je best uitgaan van de echospopiste(s). Ze kunnen het nooit met zekerheid zeggen, maar zij hebben er wel voor geleerd.
Ze vertelden mij ook verhalen van mensen die een jongen verwachten (alles blauw ed.) en uiteindelijk een meisje kregen.
Mocht je idd erg twijfelen zou ik voor een pretecho gaan als ik jou was. Maar niet teveel over in zitten hoor. Wel lekkerr blijven genieten.

Groet Tamara

tuurlijk gebeurd het bij 1 op de ??? dat ze het fout hebben en tuurlijk kan jij die ene zijn....maar heb vertrouwen en ga lekker shoppen....een muur is idd snel overgeverfd maar je kan ook leuke roze (goedkopere) assecoires kopen....

Liefs mij

Terug
Bovenaan