Twijfel geslacht :-(

ik vertelde gister aan n paar collega's dat we een mooie meid kregen en daar kwam ook meteen de reactie van : weet je dat wel zeker en er worden ook wel eens fouten gemaakt en bla bla bla!!

hmmmm daar gingen mn hormonen weer, ik meteen chagarijnig!
heb gezegd dat het toch echt wel duidelijk een meisje en was en dat al die opmerkingen dat ik daar nou echt niet op zat te wachten en dat ik het leuker zou vinden dat ze me zouden feliciteren met n meisje!

iedereen was wel stil ineens! toen kreeg k toch wel n beetje warm, maar ik had wel gelijk.
heb ook uitgelegd, dat heel veel mensen meteen roepen of dat wel echt zeker is en dat dat helemaal niet leuk is om te horen!

dus de eerst vlgd x dat iemand nog iets zegt over t geslacht zou k ze gewoon ff de waarheid zeggen haha!
t lucht wel op!!hahaha

nou, en nu genieten van onze dames hoor!! ooooh t is allemaal zo schattig in de winkel, al die roze shirtjes en rokjes enz enz! helemaal verliefd!

liefs

Hoi Mamanataz,

ik zou er ook gewoon vanuit gaan dat ze het goed hebben hoor!. Tuurlijk zitten ze er wel eens naast. Ik ken een paar bij wie dat het geval was, maar daar scheen de baby zich ook in zulke hoeken te draaien dat het moeilijk te zien was.

De eerste was een dochter, we kregen zelf een foto mee met het bewijs. Nu krijgen we weer een meisje en ik herkende al - nog voor de arts (in Duitsland wordt het door een arts gedaan) het zei - dat het weer een meisje zou worden. We hebben weer een foto meegekregen (met een pijltje erbij :)).

Ga dus maar lekker genieten en shoppen! Het is ongeveer hetzelfde als met bevallingsverhalen, die zijn ook vreselijk en wil je zeker niet horen als je zwanger bent. Maar meestal valt het allemaal wel mee.

Liefs,
Meinke

erg leuk om als te lezen hier!
ik ben op dit moment al een trotse moeder van een kleine bink ..en wordt in juni moeder van een meisje..dat hebben ze tenminste gezegd!
de eerste keer dat ik iets ging kopen was zo rond de 19 weken erg eng...ik wist toen net dat het een meisje is!
maar nu 5 weken later ..ben ik er niet meer moeilijk over ..ik koop alles roze...en komt er staks een jongetje uit dan gaan we toch blauwe shoppen .
ik mag niet klagen hoor ik heb met 25weken en 33 weken nog een pretecho...dus dan mag ik het nog 2 x bewonderen.

hier zelfde verhaal, ze denkt dat het een meisje wordt, maar ja is nooit 100% zeker. ik heb de kamer klaar, in leuke kleurtjes wat niet geslachtsgebonden is maar gewoon vrolijk.
en ik shop lekker wel.
mijn beste vriendin is zwanger, (10 weken later uitgerekend) haar schoonzus (1 dag eerder dan mij uitgerekend) een andere vriendin (2 weken eerder uitgerekend) 2 collega's zijn zwanger, als het een jongen is is het prima dan krijgen veel mensen hele leuke kadootjes van ons :)
en als het een meisje is: super heb ik alles.

ik heb geen jongenskleding gekocht, mocht het een jongen zijn moet die de eerste dagen maar in rose en paars lopen hoor, alsof een baby zich daar druk om maakt.

doe gewoon wat goed voelt en wat jij wilt, je kunt altijd een b-plan hebben en laat de rest maar praten. weet je wel hoeveel kans je hebt op een autoongeluk of dat jullie uit elkaar gaan? daarvoor laat je het autorijden en verliefd zijn ook niet. toch?

Terug
Bovenaan