Twijfel/hoop slaat toch weer toe...

Nou, ik kom gezellig bij jou op het bankje zitten. Ook ik heb dinsdag mijn NOD, maar ik voel me zoo beroerd, heb de afgelopen dagen al een paar keer boven de pot gehangen en ben zoooo moe. Mijn hele lichaam geeft tekenen dat ik zwaar ongesteld ga worden, maar tot nu toe nog niks te bekennen. Gisteren met mijn stomme kop al een test gedaan, maar die was uiteraard negatief. Ik hoop in ieder geval voor jou dat je lichaam je dit keer niet voor de gek houdt en dat je dinsdag een mooie positieve test vast mag houden.

Hallo meiden!

Ten eerste bedankt voor alle lieve berichtjes. Dat mijn lichaam me voor de gek kan houden, weet ik als geen ander!

Vanmorgen ineens erge ongi krampen, een half uurtje lang ofzo. Toen ik daarna op de wc zat, een klein beetje bruinige afscheiding in mijn onderbroek. met afvegen niets te zien, maar in mijn broekje duidelijk wel. (Sorry voor het smerige beeld dat ik schets.)
Denk nu dat mijn ongi gewoon een paar dagen eerder is dan normaal. Sinds vanmorgen eigenlijk geen krampje meer, tenminste niet noemenswaardig.

Stom genoeg een ovulatietest gedaan vanmorgen (nav een andere topic) en die was negatief, niet eens een heeeeeel licht tweede streepje. Zegt nog niet veel, ik weet het, maar het zette me wel weer even met 2 voeten op de grond!

@ Ugly Betty, samen wachten is altijd gezelliger dan alleen! Ik ga voor een dubbele positieve test dinsdag!

Terug
Bovenaan