Twijfel jongensnaam

Hoi!
Ik ben zwanger en heb al eerder meningen gevraagd maar nog steeds zijn we niet uit over de jongensnaam.

Het allerleukste vinden we Paco. Maar onze dochter heet Coco en dat leek ons wat overdreven samen. Of moeten we daar schijt aan hebben?

Al heel lang is Pablo daardoor nummer 1 geweest. Maar nu komen ook de namen Kit en Badou ineens in aanmerking.

Wat vinden jullie het leukste (en evt. goed passen bij Coco)?

Dankjewel alvast :)
 
Heel eerlijk zou ik zeggen als jullie Paco mooi vinden wat maakt het dan uit of het in het rijtje past of matcht met Coco. Het is een mooie naam..Pablo is ook heel mooi. Kit zou ik zelf niet voor kiezen. Maar smaken verschillen
 
Coco en Paco vind ik wel iets too much ja, maar ach.. je kan er ook schijt aan hebben ;) Pablo of Badou wel leuk bij Coco!

Allemaal bijzondere en unieke namen, niet mijn smaak maar toch wel heeeel leuk!
 
Uiteindelijk moet je doen wat goed voelt! Ik heb ergens de tip gelezen dat je de namen op een post-it naast je spiegel niet hangen en elke 3-4 dagen eentje weg moet halen. Voelt het na een week nog goed, dan kies je daarvoor.

Persoonlijk vind ik Badou en Coco leuk samen staan (mits je het uitspreekt als Baa-doe). Kit ben ik niet zo'n fan van. Paco kan denk ik ook prima. Hoger Jut en Jul gehalte, maar ach, mensen zullen altijd commentaar hebben op namen.
 
Coco en Paco vind ik ook wel staan hoor.
Zou zelf niet voor de overige namen gaan. Maar dat is meer persoonlijk.
Coco en Cruz (kroes) misschien idee nog.
Kick zou ook nog leuk zijn.

Al vind ik Paco ook echt leuke optie. Past tenminste bij elkaar.
 
Terug
Bovenaan