Twijfel jongensnaam

Hm, ik zou inderdaad geen O op het eind doen. Dat is dan soort ‘herhaling’ op Coco. De andere 2 opties zijn later en ook zowieso 2de keus dus ik zou toch nog eventjes doorzoeken! Zodra je écht de juiste naam uitspreekt (passend bij Coco) dan VOEL je het en zou je ook geen bevestiging nodig hebben op dit forum ? is dus niet verkeerd bedoeld, is mijn eigen ervaring ermee. Ook lang getwijfeld bij de eerste keus en later toch voor een veel
Betere gekozen. Heb je ooit al eens de naam Jace gehoord? Uitspraak nl (djees). viel me net in dat het mij een leuke combi lijkt ☺️
 
Dank voor jullie reacties, leuk om te lezen!

Haha een datingsite, wist ik niet. Zie wel dat je die als Badoo schrijft ipv Badou.

@bezigbijtje, goeie van de post-its!

@poepiemonstermama, daar heb je denk ik gelijk in. Vorige keer en ook nu weer hebben we dat wel bij de meisjesnaam. En trouwens ook bij Paco, maar het verstand zegt dus dat de combi met Coco misschien top much is.
Jace vind ik trouwens echt vreselijk, haha sorry! Zit naar mijn mening echt in een heel andere categorie :)

Het 'probleem' is dat ik over 6 weken ben uitgerekend. (En onze dochter kwam 3 weken eerder) Dus we kunnen niet súper lang meer twijfelen. ;)
 
Hmmm, dan zou het zomaar weer een meisje kunnen zijn, dat jullie dat al aanvoelen? toch snap ik dat je op een sterke meisjesnaam niet al je geld kan zetten in een 50/50 game. en nu toch ook echt een jongensnaam nodig hebt! Oooo ok haha ja iedereen heeft een eigen smaak. Ikzelf was ook absurd kieskeurig hoor ??. Veel succes en ook toch plezier in het verder zoeken naar jullie eureka momentje ??
 
Haha! Zo grappig hoe iedereen er anders over denkt.
Mijn vriend komt inmiddels niet meer los van Paco, dat is 'm gewoon volgens hem.

Ik heb nog Fidou en Fido als opties bedacht..
 
Je kunt ook kijken als de baby is geboren of hij een Pablo of Paco (of wat je nog bedenkt komende tijd) is. Mijn vriendin heeft de naam nog verandert bij de geboorte omdat het een stoer jongetje was en ze hun eerste naam niet vonden passen.
 
Terug
Bovenaan