Twijfel jongensnamen

[quote quote=10507911]Ik zou zeggen Thomas ?En anders heb je in die sterke krachtige (en toch niet ouderwetse) categorie bijvoorbeeld nog; – David (deejvid, engelse uitspraak)– Lucas– Sebastiaan– Benjamin– Terence– Cedric– Jeffrey– Marcel– Yoeri– Oliver Succes ?[/quote]
Bedankt!

Lucas stond er ook op maar valt af ivm de omgeving  ?
Benjamin en sebastiaan zijn genoemd, maar toch afgevallen. 
De rest vind ik leuke namen, maar niet voor onszelf. 

Ook bedankt voor het meedenken allemaal!

Vind het erg lastig een jongensnaam,  maar hadden we bij de 1e ook al haha.

Oee er valt me net nog iets te binnen omdat je zei ‘omgeving’. Wij hadden onze jongensnaam EINDELIJK bedacht toendertijd. En ja je hebt gelijk, die is veel moeilijker kiezen dan een meisjesnaam. Flink wat gedoe maar het was gelukt om die ene te vinden samen ?. toen we 6 maandjes zwanger waren verhuisden we naar ons nieuwe koophuis. En je raad het nooit…ons buurjongetje had ónze naam?! ?Hoe was het mogelijk ??‍♀️ dus viel onze unieke stoere en tijdloze naam plots van de lijst. Uiteindelijk gelukkig nooit een jongensnaam nodig gehad want we hadden er bij de geboorte nog steeds geen gevonden…nu gezegend met 2 prachtmeiden en verder geen kinderwensen meer. En ja, nog steeds hetzelfde buurjongetje. Wat was het dan? Spannend! ? Nou mochten we nooit verhuisd zijn en toch een zoon gekregen hebben was het:

Kayne

geworden. Wie weet, vinden jullie het net zo’n speciale naam als ons. ? en anders écht voor Thomas gaan! Jullie voelen het zelf aan wat goed voelt ?

[quote quote=10508359]Aaron en Thomas is mooi! Misschien nog wat suggesties: – Brent – Tijs – Jesse – Kai – Lenn – Tristan[/quote]
Bedankt!

Helaas zijn bovenstaande namen niet echt onze smaak.
Jesse is al verzegd in onze omgeving. 
En Kaj valt af want dat vind manlief niet leuk.

Aaron en Thomas is een mooie combi!   Mooie namen ook. Ik vind ook Michiel een mooie naam maar daar moet je net van houden.

Terug
Bovenaan