twijfel of ik wel bv wil blijven geven

Ik geef nu 5 maanden bv en heb al heel veel keren lopen twijfelen. Aan de ene kant zijn het zulke leuke momenten samen met je baby, aan de andere kant ben je erg gebonden aan de baby, wat aan weer de andere kant  fijn is om te weten dat je zo nodig bent etc.
Mijn bv is op het moment wat aan het teruglopen wat mij weer gestressed maakt omdat ik 6 maanden volledig bv als doelstelling heb: neurotische moeder tot gevolg hebbende. Ik heb ook het idee dat het (bij mij althans) te maken heeft met onthechting. Zeggen ze dat babies in het begin geen verschil voelen met zichzelf en hun ouders, nou bij mij werkt het precies zo behalve dan dat ik erover na kan denken en het me  dus frustreert omdat ik geen eigen leven heb nu. Wat een gedoe! Soms denk ik ook: ik kap ermee, even huilen om geen bv meer maar dan is het over. En vervolgens stel ik het weer  uit. En zo rommel ik vrolijk (en soms minder vrolijk) door.
Helaas geen tips dus van mij. Succes. Anne
 
Hallo dames,
Wilde even laten weten dat ik voorlopig gewoon lekker doorga met   borstvoeding geven. Heb een goede kolf (2 tegelijk) geleend en ga als ik eens weg wil kolven als dat lukt. Dan zie ik wel hoe het loopt, maar hoor wel dat flesvoeding maar een heel gedoe is voor de meesten en dat zie ik toch ook niet zo zitten.
Bedankt in elk geval voor de reacties.
Keesje
 
Terug
Bovenaan