Twijfel over de naam..

<p>Hoi hoi,</p><p>we komen maar niet uit dé naam ! Heel frustrerend, begin te denken dat de twijfel toeslaat door de hormonen want telkens als we een naam hebben ga ik weer twijfelen.. </p><p>we hadden bijvoorbeeld; Liv, Noa en Louna </p><p>nu willen we gaan voor Louna maar ik twijfel enorm.. hebben jullie misschien meningen of nog leukere naamsuggesties? </p>

Hoer hetzelfde probleem gehad. Het zijn idd je hormonen. Mijn vriend werd er gek van. Gelukkig nu wel eruit samen. Ik vind persoonlijk liv of noa leuker dan louna. Maar dat is mijn mening natuurlijk. Mijn nieuwe nichtje heet noï. En zelf vond in loa helemaal leuk alleen mijn vriend niet. Denk er goed over na. En schrijf de naam een paar keer met achternaam op een papiertje. Ik praat steeds vaker tegen de baby met de naam. Om zo toch te wennen aan de naam.
Succes! 

Hier hetzelfde probleem gehad. Het zijn idd je hormonen. Mijn vriend werd er gek van. Gelukkig nu wel eruit samen. Ik vind persoonlijk liv of noa leuker dan louna. Maar dat is mijn mening natuurlijk. Mijn nieuwe nichtje heet noï. En zelf vond in loa helemaal leuk alleen mijn vriend niet. Denk er goed over na. En schrijf de naam een paar keer met achternaam op een papiertje. Ik praat steeds vaker tegen de baby met de naam. Om zo toch te wennen aan de naam.
Succes! 

Hier hetzelfde probleem gehad. Het zijn idd je hormonen. Mijn vriend werd er gek van. Gelukkig nu wel eruit samen. Ik vind persoonlijk liv of noa leuker dan louna. Maar dat is mijn mening natuurlijk. Mijn nieuwe nichtje heet noï. En zelf vond in loa helemaal leuk alleen mijn vriend niet. Denk er goed over na. En schrijf de naam een paar keer met achternaam op een papiertje. Ik praat steeds vaker tegen de baby met de naam. Om zo toch te wennen aan de naam.
Succes! 

Dankje voor je reactie het is gewoon zo moeilijk! Ik twijfel dus echt tussen die 3 namen en ik kom er niet uit. Persoonlijk vind ik Liv leuk maar vriend vind het niet leuk genoeg :( 

Terug
Bovenaan